Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ungefär som jag uppfattat det med politiska partier; SD=Kultur, ND+SvP=Ras/Gener. Rätt?
Ja, ungefär. De flesta sverigedemokrater vet dock innerst inne att det är lite mer än kulturen som räknas, men de vågar inte ta steget helt.
Citat:
Visst vill jag innerst inne att Sverige ska förbli i huvudsak bebott av nordbor. Mest för att det är en del av kulturen i Sverige att vi ser i huvudsak vita och ofta blonda människor. Inte för rasen i sig, utan för att det är Sveriges kultur. Just därför har jag inte alls något emot ett visst inslag av andra folkslag, även mörkhyade. Det berikar faktiskt samhället, men bara upp till en nivå på 5-10% max.
Fast detta är en ohållbar tanke, dessa 5-10% kommer smyga sig in (det är nästan omöjligt att förhindra rasblandning även med hårda raslagar, folk blandar alltid om man inte separerar populationerna) i vårat genom och sedan är det;
Welcome to Africa!
Sveriges kultur är helt enkelt den fysiska manifestationen av den svenska genetiken, de är för evigt sammankopplade.
Citat:
Detta är SD-liknande ideer, även om de smutskastas och kallas rasister
Det är därför SD och dylika spelar med motståndarlagets regler. Om man skaffar sig stake och vågar säga att svenskar är bättre än negrer och att vi inte borde blanda upp, så har man desarmerat 90% av deras argument. Om man däremot använder "kulturargument" och dylikt kan de komma med "rasistargument" i all evighet.
Citat:
Den "rena rastanken", som ND och SvP står för, kan däremot aldrig någonsin bli mer än några marginella promille, och frustration på Flashback.
Varför inte? Världen förändras hela tiden.
Vi måste hur som helst anamma den rena rastanken annars förintas vi, antagligen snabbt via dagens mångkultur eller långsamt via kontrollerad invandring och assimilation. Blir den rena rastanken bara några marginella promille blir det inga svenskar i framtiden helt enkelt.