Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-20, 04:34
Medlem
Disponentens avatar
Ja, då är det dags för en ny smaksensation från Marabou. Marabou Orient! En mjölkchoklad med dadlar och pistagenötter!

Säg vad tycker ni om detta smakäventyr med toner från orienten! För egen del så har jag inte funnit någon kaka ännu...

http://imageshack.us/photo/my-images/692/marabouorient1g.jpg/

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150283371129684&set=a.10150126771 119684.295640.29459169683&type=1&theater
Citera
2011-08-20, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disponenten
Ja, då är det dags för en ny smaksensation från Marabou. Marabou Orient! En mjölkchoklad med dadlar och pistagenötter!

Säg vad tycker ni om detta smakäventyr med toner från orienten! För egen del så har jag inte funnit någon kaka ännu...

http://imageshack.us/photo/my-images/692/marabouorient1g.jpg/

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150283371129684&set=a.10150126771 119684.295640.29459169683&type=1&theater

Har inte hittat den ännu.
Har köpt alla smaker med limited edition som Marabou tillverkat sedan 1995.
Brukar alltid köpa 2 chokladkakor, en som jag äter upp och en som jag sparar. En dag ska jag sälja hela samlingen och göra mig en rejäl hacka!
Citera
2011-08-20, 04:46
Medlem
hackadsparriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Brukar alltid köpa 2 chokladkakor, en som jag äter upp och en som jag sparar. En dag ska jag sälja hela samlingen och göra mig en rejäl hacka!

Är du seriös hoppas jag att du kan lägga upp en bild på din fina samling?
Citera
2011-08-20, 05:02
Bannlyst
Alla Limited Edition som Marabou gör smakar horunge. Vem fan vill käka Marabou chokladkaka som smakar polka, ingefära, jordgubb, banan, eller passion? Smakar ju för fan sekret.

Och TS sparar du på dina kakor? Dom är ju för i helvete år gamla. Vem fan vill köpa en smält gammal kaka som smakar cancer? Fy fan...

Dadlar och pistage... Fy fan. Jag kanske köper ett exemplar jag kan torka arslet med eller använda som vapen. Frysa ner skiten och misshandla min griniga jävla hora till granne.

Kuk.
Senast redigerad av smolken 2011-08-20 kl. 05:07.
Citera
2011-08-20, 05:03
Medlem
Disponentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hackadsparris
Är du seriös hoppas jag att du kan lägga upp en bild på din fina samling?

Instämmer där! Upp med bild på samlingen. Vilka kakor handlar det om?
Citera
2011-08-20, 05:04
Medlem
MissIceCools avatar
Låter verkligen inte gott..
Tror jag håller mig till orginalet mjölkchoklad eller med digestive/daim i
Citera
2011-08-20, 05:44
Medlem
Scubbles avatar
Gillar inte dadlar
Citera
2011-08-20, 05:51
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smolken
Alla Limited Edition som Marabou gör smakar horunge. Vem fan vill käka Marabou chokladkaka som smakar polka, ingefära, jordgubb, banan, eller passion? Smakar ju för fan sekret.

Och TS sparar du på dina kakor? Dom är ju för i helvete år gamla. Vem fan vill köpa en smält gammal kaka som smakar cancer? Fy fan...

Dadlar och pistage... Fy fan. Jag kanske köper ett exemplar jag kan torka arslet med eller använda som vapen. Frysa ner skiten och misshandla min griniga jävla hora till granne.

Kuk.

Här har vi någon som har haft en usel krogkväll, eller bara lågt blodsocker.
Jag är mest nyfiken på hur cancer smakar.
Citera
2011-08-20, 06:15
Medlem
cerns avatar
Citat:
Jag håller med. Fattar inte hur marabou tänker när dom börjar lansera mer skitsmaker som dessa. Ändå så kunde de ta bort den otroligt goda och enkla Marabou cocco.
Citera
2011-08-20, 09:03
Bannlyst
Vilken sammanträffande att det är ramadan haha
Citera
2011-08-20, 09:54
Medlem
Luriosans avatar
Citat:

Kuk.
Detta har helt seriöst gjort min dag

OnT: Usch och fy för dadlar i choklad, hatar alla typer utav nötter så detta är inte ens värt att testa.
Citera
2011-08-20, 10:11
Medlem
Elfrides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV

Önskar gärna också se en bild!

Jag har några tomma förpackningar från 90-talet när de fortfarande gjordes i aluminium o inte plastskiten.
Man kunde vika ihop änden så bra då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in