2011-08-20, 04:34
Medlem
Disponentens avatar
Ja, d r det dags fr en ny smaksensation frn Marabou. Marabou Orient! En mjlkchoklad med dadlar och pistagentter!

Sg vad tycker ni om detta smakventyr med toner frn orienten! Fr egen del s har jag inte funnit ngon kaka nnu...

http://imageshack.us/photo/my-images...uorient1g.jpg/

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Citera
2011-08-20, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disponenten
Ja, d r det dags fr en ny smaksensation frn Marabou. Marabou Orient! En mjlkchoklad med dadlar och pistagentter!

Sg vad tycker ni om detta smakventyr med toner frn orienten! Fr egen del s har jag inte funnit ngon kaka nnu...

http://imageshack.us/photo/my-images...uorient1g.jpg/

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Har inte hittat den nnu.
Har kpt alla smaker med limited edition som Marabou tillverkat sedan 1995.
Brukar alltid kpa 2 chokladkakor, en som jag ter upp och en som jag sparar. En dag ska jag slja hela samlingen och gra mig en rejl hacka!
Citera
2011-08-20, 04:46
Medlem
hackadsparriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Har inte hittat den nnu.
Brukar alltid kpa 2 chokladkakor, en som jag ter upp och en som jag sparar. En dag ska jag slja hela samlingen och gra mig en rejl hacka!

r du seris hoppas jag att du kan lgga upp en bild p din fina samling?
Citera
2011-08-20, 05:02
Bannlyst
Alla Limited Edition som Marabou gr smakar horunge. Vem fan vill kka Marabou chokladkaka som smakar polka, ingefra, jordgubb, banan, eller passion? Smakar ju fr fan sekret.

Och TS sparar du p dina kakor? Dom r ju fr i helvete r gamla. Vem fan vill kpa en smlt gammal kaka som smakar cancer? Fy fan...

Dadlar och pistage... Fy fan. Jag kanske kper ett exemplar jag kan torka arslet med eller anvnda som vapen. Frysa ner skiten och misshandla min griniga jvla hora till granne.

Kuk.
Senast redigerad av smolken 2011-08-20 kl. 05:07.
Citera
2011-08-20, 05:03
Medlem
Disponentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hackadsparris
r du seris hoppas jag att du kan lgga upp en bild p din fina samling?

Instmmer dr! Upp med bild p samlingen. Vilka kakor handlar det om?
Citera
2011-08-20, 05:04
Medlem
MissIceCools avatar
Lter verkligen inte gott..
Tror jag hller mig till orginalet mjlkchoklad eller med digestive/daim i
Citera
2011-08-20, 05:44
Medlem
Scubbles avatar
Gillar inte dadlar
Citera
2011-08-20, 05:51
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smolken
Alla Limited Edition som Marabou gr smakar horunge. Vem fan vill kka Marabou chokladkaka som smakar polka, ingefra, jordgubb, banan, eller passion? Smakar ju fr fan sekret.

Och TS sparar du p dina kakor? Dom r ju fr i helvete r gamla. Vem fan vill kpa en smlt gammal kaka som smakar cancer? Fy fan...

Dadlar och pistage... Fy fan. Jag kanske kper ett exemplar jag kan torka arslet med eller anvnda som vapen. Frysa ner skiten och misshandla min griniga jvla hora till granne.

Kuk.

Hr har vi ngon som har haft en usel krogkvll, eller bara lgt blodsocker.
Jag r mest nyfiken p hur cancer smakar.
Citera
2011-08-20, 06:15
Medlem
cerns avatar
Citat:
Jag hller med. Fattar inte hur marabou tnker nr dom brjar lansera mer skitsmaker som dessa. nd s kunde de ta bort den otroligt goda och enkla Marabou cocco.
Citera
2011-08-20, 09:03
Bannlyst
Vilken sammantrffande att det r ramadan haha
Citera
2011-08-20, 09:54
Medlem
Luriosans avatar
Citat:

Kuk.
Detta har helt serist gjort min dag

OnT: Usch och fy fr dadlar i choklad, hatar alla typer utav ntter s detta r inte ens vrt att testa.
Citera
2011-08-20, 10:11
Medlem
Elfrides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Har inte hittat den nnu.

nskar grna ocks se en bild!

Jag har ngra tomma frpackningar frn 90-talet nr de fortfarande gjordes i aluminium o inte plastskiten.
Man kunde vika ihop nden s bra d.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in