I Forest Gump är det en sekvens där tjejen som Gump får barn med är på väg att ta livet av sig. Hon balanserar på en avsats. Då spelas det en låt, vilken?
I Forest Gump är det en sekvens där tjejen som Gump får barn med är på väg att ta livet av sig. Hon balanserar på en avsats. Då spelas det en låt, vilken?
Satt och zappade lite, då hör jag en underbar låt, det var introt till sommar med Ernst. När jag hörde den så brummade det i mitt bröst som en humla.. Snälla hjälp mig att rama in denna frustiga, göddiga låt...
Tack på förhand
Jag undrar precis samma sak. Den låten var verkligt gedigen och somrig. Det spritter i hela kroppen och inte blir det bättre när Ernst äntrar scenen. Hjälp vore högst uppskattat
Söker en låt med en tjej som sjunger. Är väll ca 1 år gammal. I musikvideon så blir alla saker i lägenheten flygande, och/eller allt blir färgat, kanske tecknat/animerat.
Tror tjejen som sjunger är brunett, refrängen går; A A A A A A A, A A A A A, A! akomponerat med enbart pianospel. En och samma tangent som blir nedtryck vid varje A
Söker en låt med en tjej som sjunger. Är väll ca 1 år gammal. I musikvideon så blir alla saker i lägenheten flygande, och/eller allt blir färgat, kanske tecknat/animerat.
Tror tjejen som sjunger är brunett, refrängen går; A A A A A A A, A A A A A, A! akomponerat med enbart pianospel. En och samma tangent som blir nedtryck vid varje A
Jag söker en gammal svensk 60/70-tals(?) låt som jag hörde på radion igår. I inledningen på låten sjöngs det på engelska. Ett återkommande ord tror jag var något med twist Men den största delen av låten sjöngs på svenska. Någon som har en aning?
Vilket band är det som gjort originalet av denna låt:
http://youtube.com/watch?v=Yxw36zogGMQ
Inte är det väl Sentenced? Kommer upp så jäkla mycket Sentenced var man än söker så det är svårt att hitta någon annan info.