2008-06-17, 19:01
  #9289
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrongTurn87
Alice Deejay - Better of Alone ?
http://youtube.com/watch?v=0dBu5X3TvNw
Vilken underbar gissning, jag tror att du gissade rätt dessutom... Hur fan kom du på det?
Citera
2008-06-17, 19:13
  #9290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Vilken underbar gissning, jag tror att du gissade rätt dessutom... Hur fan kom du på det?
För att hon säger talk to me i refrängen, och att dina tutu gav säkert hjälp.. Kanske
Citera
2008-06-17, 19:28
  #9291
Medlem
HippieKillers avatar
Tja!.Letar efter en låt med the meteors som handlar om vlad tepes.Ända jag kommer ihåg ur texten är typ "he ruled the carpatian mountains 600 years ago" å nåt om att döda turkar.As bra låt iaf å kommer ej ihåg namnet på den.SÅ om nån har koll så skriv här eller pm´a och rädda min dag!=)
Citera
2008-06-17, 20:04
  #9292
Medlem
Wantdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
Tja!.Letar efter en låt med the meteors som handlar om vlad tepes.Ända jag kommer ihåg ur texten är typ "he ruled the carpatian mountains 600 years ago" å nåt om att döda turkar.As bra låt iaf å kommer ej ihåg namnet på den.SÅ om nån har koll så skriv här eller pm´a och rädda min dag!=)
King Vlad
Citera
2008-06-17, 20:31
  #9293
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wantdead
King Vlad

Ja så heter den ja!.Danke!=).SÅ jävla längesen man lyssnade på meteors så du var t ill stor hjälp nu!=)
Citera
2008-06-17, 20:35
  #9294
Bannlyst
Söker låt (hardstyle)

Hallå hallå, söker en låt jag hörde för ett tag sedan. Det är ju hardstyle så det sjungs in så mycket i låten (Iallafall inte denna). Den var lugn låten. Jag minns att den redan börja gå i gång i början inte dryga bas sakor 4 minuter innan. Man hör att det en folkmassa som klappar händerna i låten ( inte hela ). Den låg på en kompis mp3. Han skickade ett print screen på sin mp3 map för han vet inte vilken låt det var. Jag har letat igenom hela mappen. Men jag vet inte om det var remix dyl. Så jag tänkte ladda upp bilden så kan ni hjälpa mig . Kan också tillägga att dom säger typ "ghooo ghooo ghooo" x antal gånger i låten. (Tror jag iallafall dom säger, inte säker men något i stil)

Bild: http://data.fuskbugg.se/skalman01/parta.JPG

Jag gör det inte lätt för er HOPPAS NÅGON HITTAR DEN! Även om ni inte ser den i bildens mapp om jag säger så. Aa så kan ni ju gärna säga om ni vet =) haha

//P
Citera
2008-06-17, 21:16
  #9295
Medlem
Vad heter låten som spelas efter varje mål i EM? Samba nånting.
Citera
2008-06-17, 21:33
  #9296
Medlem
goboondocks avatar
Söker efter en technolåt där dom sjunger "free" i refrängen. Denna låt har spelats på många studentskivor iår och är rätt bra
Citera
2008-06-17, 21:49
  #9297
Medlem
WrongTurn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Vilken underbar gissning, jag tror att du gissade rätt dessutom... Hur fan kom du på det?

Jag nynnade "Talk to me.." (med tjejröst ) och efter ungefär 30 sekunder så kom jag på vilken låt det var, har lyssnat på den flera gånger förut.
__________________
Senast redigerad av WrongTurn87 2008-06-17 kl. 22:02.
Citera
2008-06-17, 21:55
  #9298
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carmen09
Vad heter låten som spelas efter varje mål i EM? Samba nånting.
Bellini - Samba De Janeiro?
Citera
2008-06-17, 23:33
  #9299
Medlem
slumpiratens avatar
http://www.youtube.com/watch?v=S4WBH9kN2jc

vad heter låten? babababababababadei
Citera
2008-06-17, 23:47
  #9300
Medlem
WrongTurn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumpiraten
http://www.youtube.com/watch?v=S4WBH9kN2jc

vad heter låten? babababababababadei

Komeda - Boogie Woogie Rock n' Roll
kan det vara, är inte säker dock.
http://youtube.com/watch?v=OcXD97vUla4
__________________
Senast redigerad av WrongTurn87 2008-06-17 kl. 23:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in