Hallå hallå, söker en låt jag hörde för ett tag sedan. Det är ju hardstyle så det sjungs in så mycket i låten (Iallafall inte denna). Den var lugn låten. Jag minns att den redan börja gå i gång i början inte dryga bas sakor 4 minuter innan. Man hör att det en folkmassa som klappar händerna i låten ( inte hela ). Den låg på en kompis mp3. Han skickade ett print screen på sin mp3 map för han vet inte vilken låt det var. Jag har letat igenom hela mappen. Men jag vet inte om det var remix dyl. Så jag tänkte ladda upp bilden så kan ni hjälpa mig

. Kan också tillägga att dom säger typ "ghooo ghooo ghooo" x antal gånger i låten.
(Tror jag iallafall dom säger, inte säker men något i stil)
Bild:
http://data.fuskbugg.se/skalman01/parta.JPG
Jag gör det inte lätt för er

HOPPAS NÅGON HITTAR DEN! Även om ni inte ser den i bildens mapp om jag säger så. Aa så kan ni ju gärna säga om ni vet =) haha
//P