Söker en låt med Basshunter där det första som sjungs i låten är typ "I´m starring in the mirror, while i´m doing my hair" Kanske inte exakt så men, är det någon som vet vad den låten heter?
Har sökt runt på FB, google och andra forum men inte funnit några svar på min fråga...
Var kan jag hitta hela låten från Sällskapsresan - Suntrip? Introlåten tror jag det är...
FInns som ringsignal med "Jag var ju nykter i morse, men nu börjar det ordna upp sig, ladadada dada..."
Men vill ha hela låten istället.
Mycket tacksam för svar
Mvh!
Med suntrip mot solen - Bengt Palmers Orkester heter låten du tänker på. Om du inte hittar den på någon tracker så kolla eDonkey-nätverket där jag vet att den ska finnas.
Söker en låt där jag försöker förklara videon. En tjej och sitt band står och sjunger, i början av låten sjunger hon i en megafon. Ser även ut som om Robyn är med i videon. Låten är ganska ny antar jag då jag såg den för någon månad sedan.
Jag skulle vilja veta vad låten heter som går på den nya Viasat reklamen när dem visar kanalutbudet, det är lite rockpunk, med tempo.. låter lite som the strokes eller något liknande band om ni hört..
Söker en låt där jag försöker förklara videon. En tjej och sitt band står och sjunger, i början av låten sjunger hon i en megafon. Ser även ut som om Robyn är med i videon. Låten är ganska ny antar jag då jag såg den för någon månad sedan.