Letar förbrilt efter en låt som jag hör på P3 emellanåt på jobbet men minns aldrig vad låten heter.
Den är lite reggaeaktig och i refrängen sjunger han nåt med "I can feel your wrinklee (?) from off my back" det är alltså raden man kommer ihåg men har sökt på google, find nothin.
Jag blir galen...jag har fått en låt på huvet som jag måste få veta vem...
Det är en gammal låt från ca 80-talet tror jag...fransk, italiensk eller kanske spansk, jag vet inte vilket språk det är. Det enda jag vet och ständigt har i huvudet är refrängen:
Ella ella, ella...ella ella, ella
...sen rabblar dom upp massa ord som jag inte har en susning om. Haha så lite att gå efter men jag kan inte förklara mer. Jag tror dom även sjunger "Tull, tulla" en gång innan refrängen oxå.
Hörde den på jobb o vill bara veta vilken det kan vara. Någon som vet trotts min sämsta förklaring i världen?
Jag blir galen...jag har fått en låt på huvet som jag måste få veta vem...
Det är en gammal låt från ca 80-talet tror jag...fransk, italiensk eller kanske spansk, jag vet inte vilket språk det är. Det enda jag vet och ständigt har i huvudet är refrängen:
Ella ella, ella...ella ella, ella
...sen rabblar dom upp massa ord som jag inte har en susning om. Haha så lite att gå efter men jag kan inte förklara mer. Jag tror dom även sjunger "Tull, tulla" en gång innan refrängen oxå.
Hörde den på jobb o vill bara veta vilken det kan vara. Någon som vet trotts min sämsta förklaring i världen?