Tjena!
Minns att jag för ett par år sedan stötte på en spännande låt i hardstyle/techo-stuk, men som började med en text i introt, samt i mitten någonstans, till toner av "
Lilium", introt till Elfen Lied. Sjunget av en kvinna. Hon sjöng något i stil med "Can you feel the deep pumping bass, it gave the rebels their first breath" i det andra stycket, något om the skylines i introt.
Däremellan var det mer hardstyle/techno med en manlig aggressiv röst. Det enda jag minns att han sjöng är någonstans i mitten/närmre slutet, där han sjunger "The killer killing you [...] (eller the murderer murders you, eller någon kombination där)". Hur som helst om någon robot/mördare.
Jag har googlat förgäves, antigen minns jag texten fel eller så har låten helt försvunnit från internet. Troligen det första alternativet då jag har ett distinkt minne av att ha kollat upp lyrics när jag var yngre.
Jag hittade låten i en youtubevideo där jag trodde att Lilium-delen var introt till videon, som sedan gick över till en helomvändning i hardstylen, om någon skulle råkat se den :P