Är oerhört frustrerad över att jag inte kan komma på varken artist eller låten eller något ord i låten men att jag bara vill höra den igen. Låt från 90-talet sjungen utav en kvinnlig artist med kort märkligt hår som i videon till den här låten är filmad nerifrån och står och dansar mot en ljusblå himmel. Rave? Trodde att jag hade den på youtube men kan inte hitta den någonstans och kommer inte på något jag kan söka på. Någon som kan hjälpa mig!!?!?!?!
Någon som kan hjälpa mig hitta en Svensk reggae låt. lät som syster sol, handlade om kärlek, kanske 4 min lång. rätt så gammal då ja hört den förut men aldrig brytt mig. och med kärlek menar jag romantik, inge jävla hippieflum. alla tips på välkomnas
Är oerhört frustrerad över att jag inte kan komma på varken artist eller låten eller något ord i låten men att jag bara vill höra den igen. Låt från 90-talet sjungen utav en kvinnlig artist med kort märkligt hår som i videon till den här låten är filmad nerifrån och står och dansar mot en ljusblå himmel. Rave? Trodde att jag hade den på youtube men kan inte hitta den någonstans och kommer inte på något jag kan söka på. Någon som kan hjälpa mig!!?!?!?!
Kan det möjligtvis vara Opus III du menar med låten It's a fine day?
Jag söker efter en låt som ofta är med en bit i reklamen på TV4. Har annars ganska dålig info mer än att den börjar som liknande: "Aaaaahaaaa" osv... Verkar iaf grymt bra så vore skoj om någon visste vad den heter