Letar efter en lite "upp-poppad" ska-låt, troligen från 90-talet. Det är en tjej som sjunger refrängen - "bam bam" alt. "bang bang" eller "boom boom". Please help!
Det är inte Sister Nancy - BAM BAM eller nån version av den då?
Suttit och tänkt på en låt Öris medverkar på hela veckan där han drar: "Fuck att vara fattig, har du provat på den skiten? ... stickling odla på den skiten", men kommer inte på vilken det är. Vet någon?
Hörde något på radio med texten "higher places", tror det var typ I'm going - higher places.. eller något sånt, minns inte så bra... var typ aviici/house musik tror jag. någon?
En låt där en svensk rappare sjunger om sommaren, jag trodde först det var ken ring men hittar inget som låter likadant med han, jag minns att den var ganska "svängig" (inte så mycket hip hop..) och att en brud sjöng med ibland..
En låt där en svensk rappare sjunger om sommaren, jag trodde först det var ken ring men hittar inget som låter likadant med han, jag minns att den var ganska "svängig" (inte så mycket hip hop..) och att en brud sjöng med ibland..