Kommer bara ihåg vagt och då videon.
Är någon manlig rödhårig artist. Videon utspelar sig på nåt tivoli med bergochdalbana.
Kan ha varit runt milleniskiftet. Någon som har en aning?
Söker en låt som börjar med typ "in the darkness". Detta sjungit med en långsam, hypnotisk och släpande stämma. Den enda gissningen på vart jag kan ha hört låten är i en vampire diaries trailer på tv6.
Söker en låt som börjar med typ "in the darkness". Detta sjungit med en långsam, hypnotisk och släpande stämma. Den enda gissningen på vart jag kan ha hört låten är i en vampire diaries trailer på tv6.
Letar mer en video än själva låten. Videon börjar med att tre/fyra snygga brudar åker i en öppen bil, hoppar av och går in på nån slags klubb och börjar dansa medan en snubbe står och dummar sig med en typ Keytar och säger låtens titel (tror jag) nån gång i minuten. Sen fortsätter den så resten av videon.
Såg den på youtube för kanske 2 månader sen så den är inte särskilt gammal.
är det nån som vet vad o vem killen är som spelar huvudrollen i Avicii´s låt the nights o vem som sjunger i den låten och vem som sjunger i avicii´s låt Hey brother?!
är det nån som vet vad o vem killen är som spelar huvudrollen i Avicii´s låt the nights o vem som sjunger i den låten och vem som sjunger i avicii´s låt Hey brother?!
tack på förhand :-)
1. Rory Kramer
2. Nicholas "RAS" Furlong
3. Dan Tyminski
Är väl som att leta efter en nål i en myrstack men...runt 12:57 idag spelades en lugn låt på Gold 102.4...det är allt jag vet..hittar inga spellistor på nätet eller ens kontaktinfo till kanalen.
Nån som hörde den och kan identifiera dito månne?
Senast redigerad av Jerom 2015-03-22 kl. 14:21.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!