Det finns en låt som jag hört flera gånger på sistone, bland annat på tivoli och P3, men glömt vilka dagar/tider den spelats. Den innehåller en kvinnoröst och en sampling av Gym Class Heroes - Cookie Jar i bakgrunden.
Söker efter en låt som spelades på musik kanalen viva music tv ett antal år sedan. Det jobbiga är att du hör en grym bra låt som är på väg att ta slut och sen så dyker inte artiskt och låt info rutan up..
Men genren är mellan dance, pop och lite trance, jag tror inte ens att någon sjöng eller liknande utan det var bara musiken då, instrumenten.
Det enda jag kommer ihåg från musik videon är en kille i svarta kläder, svart hår sitter och spelar piano och i hans omgivning så är han i ett rum och jag minns väl att någonstans i slutet av musikvideon så slutar han spela piano och slänger alla papper som noterna finns på upp i luften.
Och en tjej finns med i videon också. I början av videon så knyter hon sina löpar skor och börjar springa, hon är på taket och springer och hoppar från bygnad till bygnad medans pianisten spelar. I en scen i musik videon så får man se från pianistens vinkel ifrån rummet när tjejen hoppar över hans bygnad.
Letar efter en låt!!
Det är en house/electro/trance låt, den är som en blandning av venga boys - venga bus (we like to party) och pitbull & lil John - krazy, sett till beat och melodi!