svart sångerska som wailar lite i början sen under refrängen låter det som hon sjunger "are you.." och direkt efter kommer en syntetisk röst som antingen säger "gamma gamma" eller "gabba gabba" eller nåt liknande. Svårt att höra för volymen var så låg.
Söker en skön låt som går på engelska, men det finns också svensk version som jag tror dansbandsgruppen Vikingarna sjunger. Skulle säga att det är sommarlåt.
Jag tror den svenska versionen inleder sången såhär: ''Varma vindar tankar ger''. Och så finns det typ nåt sånt här: ''Genom eld, luft och sand, genom...'' Nånting..
Vad heter den engelska och svenska låten? Har sökt, men hittar inte.
När jag var liten brukade morfar spela piano och spela en liten truddelutt för oss som gick såhär: "Man är ju nästan tvungen att vara snäll och rar när man är släkt med kungen, han är vår farfarsfar. Vi brukar kunna sitta i hans långa vassa knä, Margareta och Birgitta och så lilla Desirée". Jag försökte googla efter den här låten när morfar fyllde 90, men hittade den inte. Jag antar att den är jättegammal (Hagasessorna var ju små på 40-talet) men är det någon som råkar ha koll på den här sången?
Söker en låt som är med i någon film typ feel good låt.
Skulle gissa att låten är 80tal då det är synth rock med build up/up beat tempo tills trummorna kommer.
Det är ett jävla långskott men har fått låten på hjärnan, hörde den idag som pausmusik i hockeymatchen mellan sverige-norge då någon gjort en remake typ avicii style.
Skulle gissa att låten är 80tal då det är synth rock med build up/up beat tempo tills trummorna kommer.
Det är ett jävla långskott men har fått låten på hjärnan, hörde den idag som pausmusik i hockeymatchen mellan sverige-norge då någon gjort en remake typ avicii style.