Jag behöver hjälp! Har precis vart på semester och där spelades en bra låt vid poolen varje dag. Den är lugn och jag tror det är en kille och en tjej som sjunger. Texten jag kommer ihåg, kanske fel men ändå, är "its something in the way you move", och typ "around around around around it goes"!
Jag behöver hjälp! Har precis vart på semester och där spelades en bra låt vid poolen varje dag. Den är lugn och jag tror det är en kille och en tjej som sjunger. Texten jag kommer ihåg, kanske fel men ändå, är "its something in the way you move", och typ "around around around around it goes"!
Hejsan. Detta kommer med stor säkerhet vara mycket svårt för någon att känna igen / hitta därför att jag kommer ärligt talat inte så mycket ihåg låtarna.
Den första var en låt med hård bas, techno / electronica / house, och hade en "refräng" som lät ungefär som en fotbollshejarklack. "Wooooo wooooo wooo wooo woo wooooooooo woooooo wooooooo wooooooooooooooo woooooooooooooooooooooooo" Riktigt grym låt förövrigt.
Den andra var också en techno/house låt utan någon sång. The main theme eller vad man ska kalla det spelades i intervaller i kanske 10 - 13 sekunder sen gick det över i något annat ljud. Och så höll det på sådär, fram och tillbaka - 10 - 13 sek "refräng" och sen 10 sekunder nått annat ljud osv.
Som sagt, förväntar mig inte att detta är lätt och min beskrivning är väl allt annat än bra, men tack så mycket på förhand!
Kan tyvärr bara hjälpa dig med den första låten, och från beskrivningen skulle jag tro ZED - Clarity ft foxes
Tjena! för ett par år sedan hörde jag en låt där en tjej sjunger något i stil med " why walk when it is easier to fly". Genren är typ eurodisco/trance el liknande musik. Låten var bland annat med i en fallskärmsvideo från den svenska hoppklubben i Veberöd. Tyvärr hittar jag inte videon :/
Söker en gammal låt som går typ "chin to chin, face to face". Den är från 80-talet skulle jag tro, hörde den på radion påvägen hem och har inte kunnat tänka på nåt annat sen dess. Genren är väl dansmusik eller typ elektro.
Jag söker en version av levels där någon har lagt in en kvinnoröst som säger nånting liknande:
Stop!... Dancing with our feelings!
Kanske inte är det som sägs men något liknande.
Har googlat som en tok men kan inte hitta något!
Om det hjälper er så har jag jört den på mitt lokala satsgym.
Okej det här blir svårt men hoppas någon kan klura ut vilken det är.
Låten jag söker låter lite som den här: http://www.youtube.com/watch?v=yyDUC1LUXSU gör i början. Sen kommer det någon typ robotaktig röst efter det. Låten har även varit med i Kalle Stropp och Grodan Boll.
Söker en gammal låt som går typ "chin to chin, face to face". Den är från 80-talet skulle jag tro, hörde den på radion påvägen hem och har inte kunnat tänka på nåt annat sen dess. Genren är väl dansmusik eller typ elektro.
Inte så gammal men Sahaar Hotnights-Cheek to cheek?
Edit- Sahara Hotnights ska det va