Hej jag har en låt på hjärnan, vet att den är från 90-talet. Låten börjar typ "oninana ni na onanena oninana ni na" det är det enda jag minns. Och det ska vara en typisk 90-tals disco låt om ni förstår. Hoppas någon kan svaret!
Hej jag har en låt på hjärnan, vet att den är från 90-talet. Låten börjar typ "oninana ni na onanena oninana ni na" det är det enda jag minns. Och det ska vara en typisk 90-tals disco låt om ni förstår. Hoppas någon kan svaret!
är det någon hammondorgelexpert som kan hjälpa mig hitta den här låten? Inspelad på Roskildefestivalen 2009 kl 4 på natten från en snubbe som dansade förbi vårat camp.
Kollade om det var den! Hmm, inte riktigt den faktiskt. Lite åt det hållet iallafall!
tack ändå!
Någon som vill gissa/komma på vad det kan vara jag tänker på ? :
Citat:
Ursprungligen postat av IP-pel
Hejhej
Jo det är så att jag söker Artist och/eller Titel på en EuroDance/TranceDance-låt jag hörde runt år 2000. Det var någon tjej som sjöng i någon häftig trance/techno-låt minns jag. Men jag kunde inte engelska då så jag vet inte hur texten egentligen kunde ha varit.
Tjabba, det är så att jag har letat efter en låt jääävligt länge, Det är med dom svenska artisterna Anton och Affe. det enda jag vet är att dom säger Rollerblades yeaaaaaah! i början.. inte så mycket att komma med men har sökt runt överallt utan resultat.