Tja jag letar efter en låt som spelades om och om igen i Rio de janeiro på cobacabana scenen under jul och nyår 2012-2013. I refrängen sjöng dem oooh oooh och resten var på portugisiska men med blandade artister från brasilien både tjejer och killar. Det var en video som visade massa olika klipp från rio, jesustatyn, sockertoppen, stränderna. Låter kanske lite luddigt men minnena är inte så starka då vi festade rätt hårt haha. Hoppas någon kan komma på vilken låt jag tänker på!
Snälla hjälp mig här nu! Det går en TV-reklam på 6an av typ Aloe Vera (eller nånting liknande) Reklamen visar en kvinna som flummar runt, men musiken... jag känner igen låten så äckligt mycket! MÅSTE få reda på vilken låt det är, snälla hjälp mig
Har fått hjärnsläpp ang. en låt som är populär just nu. En rätt "söt" och lugn låt med en tjej som sjunger med söt (troligtvis datorgjord) röst. Har sett videon och har för mig att den är tecknad och lite manga/japaninspirerad. Låten har kanske lite sånna vibbar också. Jag kan melodin i huvudet, men jag kan verkligen inte komma på vad den heter!
En låt från någon gång under 2000-talet. Sitter typ ett gammalt par och käkar middag på en restaurang. Sen kommer det in en DJ och pumpar sönder hela skiten och restaurangen blir till en stor fest. Kommer inte ihåg vad låten heter. Det jag precis förklarade var hur videon ser ut.
MVH