Hörde en låt på radion som gick något i stil med:
"Even if the sun is falling dooooown" ganska "glatt och popigt".
Det är alltså inte låten med Jay Sean
Letar efter ett band,
i en av deras musikvideos så står dom på en borggård och sjunger sin lilla sång, mitt i filmen står en kille och svingar på en stock, på samma borggård
Någon som vet vad jag snackar om? typ 80-tals, kanske 70
Min far hade under 90 talet skivor som ska ha hetat något i stil med "Progressive vol 1" upp till vol 5. Jag har inte superkoll på genrer osv men det är "techno"/"trance". Är 99% säker på att dom hade gjort en remix av Open your mind med Usura.
Någon som hört den svenska versionen av 3 doors down:s Kryptonite och vet vad gruppen eller kanske låten heter på svenska?
Har letat efter den i snart ett år.
Söker en låt som går typ så här.. det är nån snubbe med reggae röst som sjunger typ "nanana perky perky perky perky" i refrängen och sedan sjunger nån tjej vanlig sång i versen tror jag.. nån som vet vilken låt jag menar?
Söker en låt som går typ så här.. det är nån snubbe med reggae röst som sjunger typ "nanana perky perky perky perky" i refrängen och sedan sjunger nån tjej vanlig sång i versen tror jag.. nån som vet vilken låt jag menar?
Såg chevrolet's reklam på tv idag, (chevrolet dom som gör bilar ni vet!) Och låten i reklamen lät skön så skulle vilja ha namnet på den har försökt googlat men JAG inte hittat nå nån som vet?