Söker en video som var poplulär i början på 2000-talet (tror jag?) och som var väldigt "sexig" för en tioårig grabb. Har för mig att den hade strippor involverade och handlade om något väldigt amerikanskt. Trodde först att det var Madonna - American pie men den videon var inte det minsta sexig. NÅGON SOM HAR EN ANING?!
EDIT: Det börjar med att sångerskan kommer i en limousin med typ vit cowboy dräkt av något slag. Tror jag.
EDIT 2: Låten är Madonna - Music
Senast redigerad av Frasseman 2012-10-04 kl. 21:24.
Söker en låt av ett svenskt 90/00 band. De hade en stor hit, superstar eller dylikt, fanns 2 manliga medlemmar och en kvinnlig. En av männen sitter nu i fängelse i USA för mord. I videon så är det en tjej som åker i en bil från början, mulatt typ, och ska då bli stjärna. Tacksam för svar!
Söker en låt av ett svenskt 90/00 band. De hade en stor hit, superstar eller dylikt, fanns 2 manliga medlemmar och en kvinnlig. En av männen sitter nu i fängelse i USA för mord. I videon så är det en tjej som åker i en bil från början, mulatt typ, och ska då bli stjärna. Tacksam för svar!