2012-05-12, 13:08
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Letar efter en låt med texten "Girl I just want to squeeze you, you give me the tightest ..." Osäker vilket ord som ska representera punkterna.
Det är en lugn låt, sjungen av en kille och det är en akustisk gitarr i bakgrunden.
Citera
2012-05-12, 14:06
Medlem
Hejsan!

Kommer fan inte ihåg namnet på en sång..Kommer dock ihåg musikvideon, det ær en fransk låt, med en tjej som cruisar runt i en bil, lite housemusik av det hela. Tror den ær från 90 talet, inte sæker dock...

Någon som har någon ide?

MVH
Citera
2012-05-12, 14:41
Medlem
cyberbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Letar efter en låt med texten "Girl I just want to squeeze you, you give me the tightest ..." Osäker vilket ord som ska representera punkterna.
Det är en lugn låt, sjungen av en kille och det är en akustisk gitarr i bakgrunden.

Skriver man in de orden i google, så spottar den ur sig flera länkar till Gyptian och låten "Hold you"
Citera
2012-05-12, 14:51
Medlem
Behöver hjälp att hitta en låt!
Min kompis visa den för mig men kommer inte ihåg vad den heter, i videon är det typ en ganska liten kille med glasögon och brunt hår, som typ glider runt med en snygg svarthårig tjej typ. Typ frasse hasse eller något sådant känns det som att den hette. Och jag kommer ihåg att en rad från låten va: "åhh (namn som jag inte kommer ihåg) jag vill föda dina barn" haha, låter som en sjuk låt men typ aa
Citera
2012-05-12, 14:54
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberbanan
Skriver man in de orden i google, så spottar den ur sig flera länkar till Gyptian och låten "Hold you"

Jo, jag märkte också det.
Texten är snarlik, kanske till och med samma, dock är det mera vanlig akustisk stil med "riktig" engelska och inte det där reggae-stuket.
Citera
2012-05-12, 14:55
Medlem
JGGs avatar
Hörde en låt igår när jag besökte en nattklubb. Tung bas så sjöng dom "I like how you move to the bass" eller om det var "I like how the bass moves" påminde en del om epic.

tack
Citera
2012-05-12, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divan00
Behöver hjälp att hitta en låt!
Min kompis visa den för mig men kommer inte ihåg vad den heter, i videon är det typ en ganska liten kille med glasögon och brunt hår, som typ glider runt med en snygg svarthårig tjej typ. Typ frasse hasse eller något sådant känns det som att den hette. Och jag kommer ihåg att en rad från låten va: "åhh (namn som jag inte kommer ihåg) jag vill föda dina barn" haha, låter som en sjuk låt men typ aa

Haha, hitta låten xD stoffe va det
Citera
2012-05-12, 17:05
Medlem
Vidfamnes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=nHg4ZmPTwtQ
7:12, snälla hjälp!

vad heter den?
Citera
2012-05-12, 20:18
Medlem
umpatas avatar
Hörde en låt på radion igår och vill veta vad den heter, dem sjön typ This is me Mat eller något.
Citera
2012-05-12, 21:00
Medlem
Leter efter en låt i contrystil... var länge sedan jag lyssnade på den och kan inte komma ihåg artist eller namn på låten.

Handlar om ett barn och en mamma och kärleken där emellan och hur barnet sedan växer upp och tar hand om mammam...

Snälla någon som vet!? Blir galen, kan inte sluta tänka på hur låten gick för att kunna hitta den! :P
Citera
2012-05-12, 21:03
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casanova1234
Hejsan!

Kommer fan inte ihåg namnet på en sång..Kommer dock ihåg musikvideon, det ær en fransk låt, med en tjej som cruisar runt i en bil, lite housemusik av det hela. Tror den ær från 90 talet, inte sæker dock...

Någon som har någon ide?

MVH

Tjena!

Det kan vara In-Grid - Tu es foutu du tänker på

http://www.youtube.com/watch?v=YLCWOxraLAg

(Skapligt het donna i videon )
Citera
2012-05-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
http://www.youtube.com/watch?v=nHg4ZmPTwtQ
7:12, snälla hjälp!

vad heter den?

Detta är en Deadmau5 - strobe remix. Vems vet jag inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in