... nån som vet vad låten i slutscenen heter, där Lex o Kara står och pratar utanför Talon? Lugn låt, kvinnlig sångerska. Svinbra. Vill ha den nu
Hoppas nån vet!!
Hallå där, lyssnade för länge sen på en ganska så lugn låt, om jag inte minns helt fel så hette låten nåt med Love. Dom som gjort låten hade en video till den på deras hemsida, på den fick man följa en sträckgubbe från när att han var ung tills var gammal i rullstol. Vet att det inte är mycket till beskrivning, men hoppas att det kanske är nån som känner igen den. Tack i förväg.
Söker låten som spelas 35 minuter in i det senaste avsnittet av "Life" (Ep. 05 s01). Den spelas när polisen går in i bensinlagret där dom sedan hittar hundburarna.
Någon som har koll på musikvideos ?, Isånna fall kanske du kan rädda min dag och svara på vilken artist / låt som har en musik video med typ gubbar av lera eller liknade som åker i en bil(tror det är en bil iaf), jag har för mig att låten är en techolåt eller något liknade men det kan vara fel, Tyvär finns det inte så mycket mer jag kommer ihåg.