Letar efter en låt som spelades i Smallville eps 6 (Transference), sesong 4 vid slutet, runt 32:45. Kanske inte säger så mycket för er så jag kan förklara vad avsnittet handlar om. Lionel och Clark byter kroppar då Clark hälsar på Lionel i fängelset. Den låten jag frågar efter spelas medans Clark får tillbaka sin kropp i fängelset.
Letar efter en låt som mina polare har på mobilen ,där den heter
östermalms-filosofi, men efter att ha sökt på internet verkar det inte finns någon låt med det namnet.
börjar med något i still med: pappa betalar, det är ju snygga gucci dojjor
vad ligger dem på? 4 å 5 såklart. med lidingö- dialekt.
Den handlar om två stureplansbrats som ser ner på invandrare. Lite hey baberiba över det hela.
Letar efter en låt som spelades i Smallville eps 6 (Transference), sesong 4 vid slutet, runt 32:45. Kanske inte säger så mycket för er så jag kan förklara vad avsnittet handlar om. Lionel och Clark byter kroppar då Clark hälsar på Lionel i fängelset. Den låten jag frågar efter spelas medans Clark får tillbaka sin kropp i fängelset.
tjaa
ja letar efter en låt som är med i american pie 1... den finns inte med i soundtracket vilket gör att ja inte kna hitta den... låten spelas sammtidigt som dom är och hyr smoking inför balen.. börjar något i stil med as i walk... och refrängen är typ you think you never think you never grow old... har försökt att söka på den texten på google o så men kan inte hitta den!
östermalms-filosofi, men efter att ha sökt på internet verkar det inte finns någon låt med det namnet.
Den handlar om två stureplansbrats som ser ner på invandrare. Lite hey baberiba över det hela.
Ursprungligen postat av oscar1616
Någon som vet?
Citat:
Osäker här, men kanske denna du tänker på?
en annan line från låten : man blir mörkrädd och luktar betong