Här kommer en svår fråga som jag inte kan komma på vad låten heter, hoppas någon kan hjälpa mig.
Tror att låten började spelas någon gång på 90-talet. En hiphop-låt i videon så sitter en vit och en svart man i en bil när dom sjunger låten, jag har inte så mycket mer info förutom det att jag tror den vita mannen var antingen en skådespelare eller aktiv inom någon sport. De sjunger på engelska och om jag inte minns helt fel så har jag för mig att titeln på låten är väldigt kort. Kan ju säga det också att jag av någon anledning blandar ihop den vitas namn med marc antony
Vad Black Ingvars pysslar med är det många som vet. Men är det nån som vet vilket dansband det var som gjorde tvärt om. Alltså tog hårdrockslåtar och gjorde om dom till dansbandslåtar?
Tja har spelat in melodin på låten jag söker på piano. Det som är först är sticket och sedan refrängen, det jag kommer ihåg. Genren är typ rock/pop. Texten från början (i sticket) går ungefär såhär:
Oooooh seen it in her eyes
Ooooooh .... .. ... ... .... http://soundcloud.com/m1keni/vadheterlaten-5
Här kommer en svår fråga som jag inte kan komma på vad låten heter, hoppas någon kan hjälpa mig.
Tror att låten började spelas någon gång på 90-talet. En hiphop-låt i videon så sitter en vit och en svart man i en bil när dom sjunger låten, jag har inte så mycket mer info förutom det att jag tror den vita mannen var antingen en skådespelare eller aktiv inom någon sport. De sjunger på engelska och om jag inte minns helt fel så har jag för mig att titeln på låten är väldigt kort. Kan ju säga det också att jag av någon anledning blandar ihop den vitas namn med marc antony
Det är inte en Eminem låt då? För han och Dr Dre sitter i en bil i en låt.
HJÄÄLP någon! Shazaam har ett sampleat beat till låten - Hustle mo', från antingen common,john legend eller kanye west(möjligt att alla 3 medverkar i låten) men jag har sökt för gäves då jag inte hittar den!
Lyssna senast på den i somras(originallåten inte bögen john) men kan någon vänlig själ hjälpa mig med detta?
FÖ så finns inte Shazaams låt på youtube el liknande utan måste laddas ner från hans mixtape Hungrig.
hjäääälp!
Danthe thomas, miss california. ingen vit man med i videon dock, en latino o en nekker.