Haha, ja. Det är svårare för oss "problemlösare". Jag vet själv hur det är att förälska sig i en låt, men inte veta låttext eller artist.
Jag ska hjälpa dig att leta, men förvänta dig inte för mycket!
Haha, hm.. ja, jag vet. Men kan bara dom små utdragen, skitstörande. Nynnar den om och om i huvudet, men kommer ingen vart. Om jag fått fram melodin, så hade de varit enklare.
Har ingen cam eller mic, men skulle kunna spela in nynnandet på mobilen. Vet dock inte hur jag ska få in ljudfilen till datorn (har ingen kabel) och vet inte något sätt att få in mms till datorn heller.
Nix. Det är en tjej som sjunger, tror jag. En poplåt. Dom kan lika gärna sjunga något i stil med "chop for my" bla bla. Har bättre koll på melodin än texten. Den är mer skummig.
Nix. Det är en tjej som sjunger, tror jag. En poplåt. Dom kan lika gärna sjunga något i stil med "chop for my" bla bla. Har bättre koll på melodin än texten. Den är mer skummig.
Nynna in melodin på mobilen och ladda upp eller nåt så är chansen större att det finns någon som vet eller kan ta reda på det.
Nynna in melodin på mobilen och ladda upp eller nåt så är chansen större att det finns någon som vet eller kan ta reda på det.
"Har ingen cam eller mic, men skulle kunna spela in nynnandet på mobilen. Vet dock inte hur jag ska få in ljudfilen till datorn (har ingen kabel) och vet inte något sätt att få in mms till datorn heller."