Hörde en låt på Rix FM för någon timme sedan, en låt som jag tror kommer från mitten eller slutet av 90-talet. Kommer inte ihåg själva texten, men den börjar med en tjej som läser en dikt eller något liknande, och sedan börjar själva låten som väl är något slags r&b låt. Någon som vet vilken låt detta kan handla om?
Hörde en låt på Rix FM för någon timme sedan, en låt som jag tror kommer från mitten eller slutet av 90-talet. Kommer inte ihåg själva texten, men den börjar med en tjej som läser en dikt eller något liknande, och sedan börjar själva låten som väl är något slags r&b låt. Någon som vet vilken låt detta kan handla om?
Kan det ha varit All Saints - Never ever?? Har för mig att den börjar med en tjej som typ läser lite text.
Ja, jädrans. Tack. Den var alltså från 1965, det var förstås därför jag fastnade för den. Någon kompis hade skivan han spelade in med John Rehnbourn inser jag när jag googlar runt på Bert Jansch.
Måste ha hjälp med att hitta en låt. Är en synthlåt som låter lite som smooth criminal med Michael Jackson, i bakgrunden av låten så är det någon som säger "aow" eller något liknande, detta är den enda infon jag kan ge hoppas det hjälper tillräckligt mycket.