2007-04-01, 22:07
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sekazz
Dykt upp här åtskilliga gånger.
"Release Me" med Frida Öhrn.
haha, gick precis in för att fråga om den låten, så ser jag första inlägget. tackar
Citera
2007-04-01, 22:07
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiSTA06
Någon som vet vad låten i Saab reklamen som går på 4an heter?

Jag kräks...
Citera
2007-04-01, 22:12
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiSTA06
Någon som vet vad låten i Saab reklamen som går på 4an heter?
Det har besvarats till leda i den här tråden.

Tänk om folk orkade söka, så man slapp idioter som den här: http://www.flashback.org/showpost.php?p=6690500&postcount=307
Citera
2007-04-02, 00:21
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakkelit
Måste be er om hjälp! Det är så här att jag blir så jävla förbannad var gång jag hör en speciell låt på radion men jag vet inte vad den heter eller vem artisten är. Vet bara att den är svensk och har några år på nacken samt att personen som skrivit den måste vara sinnessjuk eller gå på droger. Han sjunger om Magimoo eller Magimobo(?) och "Hon är kvinna, han är man.." Har undrat i några år nu och hoppas verkligen någon kan hjälpa mig!

Ha ha, ja den låten har verkligen några år på nacken. Morning girl and morning boy . Mogi Mobo följer ingen lag.....

Iaf, artisten du söker heter Lorne De Wolfe o låten heter inget annat än just "Mogi Mobo". Förstår vad du menar att den sätter sig i skallen. Den borde väl ha ca 20år på nacken.

Hoppas du hittar den.

/B
Citera
2007-04-02, 00:32
Medlem
Vilken låt är det som spelas vid ungefär 6:37 min, i det här hockeymontaget?
http://www.youtube.com/watch?v=VpVerAM8g-c

Söker också en Shakira-låt, som jag hört i radion ett fåtal gånger nu på senare tid. Lite techno-stuk, kanske en re-mix. Det är inte någon av låtarna Don´t Bother, Objection, One, Illegal, eller hips dont lie eller vad den heter.
Citera
2007-04-02, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Vilken låt är det som spelas vid ungefär 6:37 min, i det här hockeymontaget?
http://www.youtube.com/watch?v=VpVerAM8g-c
Pakito - Living on video
Citera
2007-04-02, 10:20
Medlem
Vilken artist????

Ok här kommer en efterlysning som säkert är omöjlig.
Hade för ett halvår sentvå låtar med en tjej på min mp3-spelare. Kruxet är, jag kommer varken ihåg låtarna eller vem hon är. Det jag kommer ihåg är att på något sätt så fick hon mig att tänka Ryssland, låtarna var på engelska, men något antingen i hennes namn, dialekt eller något annat fick mina tankar att vandra till Ryssland.
Musiken var ganska säregen, men lite popinslag. En ledtråd som kanske underlättar, har för mig att hon spelade på debaser för ca ett år sen, kan ha fel angående tiden

Jag vet är så flummigt allt, men hon var så gudomligt bra... Någon som kan ha en aning vem jag svamlar om
Citera
2007-04-02, 11:13
Medlem
Vilken låt är det här??
http://www.aftonbladet.se/atv2/popup.html?id=categories/Sport/Elitserien/0703/1176

Tack på förhand
Citera
2007-04-02, 13:06
Medlem
Onatops avatar
Mummellåt

Tänk er en låt som är lite snabbare rätt sjyst, de låter som om han tar ett djupt andetag och så pratar han på som fan och de mumlas bara heeeela tiden tills han måste andas in igen.

Va fan heter dne låten...
Klart känd för alla som röker på mer än en gång om året
Citera
2007-04-02, 13:50
Medlem
Bakkelits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Ha ha, ja den låten har verkligen några år på nacken. Morning girl and morning boy . Mogi Mobo följer ingen lag.....

Iaf, artisten du söker heter Lorne De Wolfe o låten heter inget annat än just "Mogi Mobo". Förstår vad du menar att den sätter sig i skallen. Den borde väl ha ca 20år på nacken.

Hoppas du hittar den.

/B

Hittar den?? Ja det skulle va om jag hittar varenda exemplar av den så att jag kan förstöra dom! Fattar du vad den handlar om för jag förstår verkligen ingenting?

Tack för hjälpen förresten, nu har jag namnet på mitt hatobjekt!
Citera
2007-04-02, 16:04
Bannlyst
Vad heter den låten som spelades på Din gata igår 1 april? En raplåt med arabisk och engelsk rap, lite arabiskt beat. Nån som vet?
Edit: Har hittat den.
Citera
2007-04-02, 16:39
Medlem
Vad heter låten i en Posten-reklam för skitlänge sen? Jag kommer ihåg att det var en fransk hiphop låt...tror Xzibit var med å sjöng och i reklamen fick man se en fet limousine typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in