Vad heter låten i big brother, s07e45 31:30 in i avsnittet, precis efter jonas (basshunter) sitter och pratar med alla vinnare runt bordet. Ska precis till och börja festa
Vaknade till en låt en morgon häromdan. Har nästan inget att komma med, mer än att tjejen som sjöng har en ganska vanlig, kommersiell röst, tänk typ dj sammy, cascada, lasgo, etc låten var lugn, typ sorglig, och jag TROR hon avslutar refrängen eller versen med orden so numb. Jag har för mig att hon även sjunger fall eller falling.
Lyssnade på P3 idag... Jag var påväg ifrån sundsvall - övik med bussen. Ca klockan 14:53 tror jag klockan var så kom det upp en typ technolåt med en asskön melodi, typ lite indian aktig tror jag. Fame -cris brown, beautiful poeple ft. benassi tyckte jag att han sa efter låten, men jag kollade på youtube senare och det var inte den, och det var inte ens någon som sjöng i den låten Jag söker efter. TIPS TACK!!
Jag söker en rock låt, bandet kan vara Svenskt. På videon så sjunger en pojke med mansröst, pojken ligger på en "brits" eller ett operationsbord. Dom är i någon sorts karantän i en byggnad, Samt så håller dom på och återuppliva något. Vad minns jag inte det kan vara ett paket eller en jättelik gitar. Låten är ganska ny såg den på vad jag vill minnas MTV för ett tag sedan.
Letar efter en låt vars musikvideo jag bara kommer ihåg litegrann, den är animerad och det är en kille och en tjej(?) som bygger en raket som åker upp i luften tror jag, kan vara Röyksopp eller något i den stilen... Någon som vet?
Letar efter en låt hörde den i tingsryd vet ej kanal technoaktig lät som de sa eddies song i refrängen men de gjorde de nog inte tror de var vid 2-3 och den var as bra tackar för hjälp kanske är samma som fantaberries eller vad han hette här över