I tisdags hörde jag en låt på radio. Nästan hundra på att det var Sveriges Radio.
Låten var på svenska och handlade om en killes tjej. Minns iaf att en av textraderna löd :
" Hon bedrog mig med lägenhets interiören "
Tydligen handlade låten om en killes tjej som inte ville vara med honom utan var mer intresserad av hans lägenhet.
Tiden jag hörde den var vid 16:30-16:40 tiden i tisdags den 19. Och jag har för mig att programledaren var en tjej som sa något i stil med att om ni vill höra mer gå in på sverigesradio.se sen något med OLA eller PER. Mins inte riktigt. Jag har sökt och sökt i programlistan på sr.se men inte lyckats finna något.
Snälla hjälp mig. Jag kan inte få ur denna låt ur huvudet..
Måste varit Humorhimlen, brukar gå då. Ola Aurell heter han tydligen.
Vad heter låten i big brother, s07e45 31:30 in i avsnittet, precis efter jonas (basshunter) sitter och pratar med alla vinnare runt bordet. Ska precis till och börja festa
Hörde en rätt kass hip hop låt på radion idag och tyckte till och med att den var så dålig att jag vill höra den igen. Har redan kollat på de radio kanaler jag känner till och trodde att jag lyssnade på och även googlat den lilla infon jag har utan framgång, så flashback as a last resort?
det enda jag kommer ihåg är att den är på svenska och att i refrengen sjunger de något i stil med
"jag bah du bah dom bah vi bah sen bah" eller något sånt löjligt ^^
Letar efter en reggae låt jag lyssnade mycket på för ett par år sen. Kan bara lite av texten de är allt.
"jah no hear, jah no hear, jah no hear no bad man prayer. jah no care, jah no care..." det är allt jag har