Jag har idag blivit spökad genom datorn med en låt jag inte har en aning om vad det är.
Den spelas flera gånger i min dator, och det är varken en reklam eller något annat, har kollat ALLT.
Men iallafall, jag ville veta vad det är för låt samt artist för det stör mig att jag inte har hittat något om den efter flera timmars sökande.
Det är en tjej som sjunger, logiskt sett så borde den kallas "my world" för hon sjunger det många gånger.
Lite fragment ur lyrics:
*people around much more
*how can it be so strange
*come (together?)
*it's my world, my world
Jag kommer inte ihåg så mycket mer, dels för att jag är sämst på att lära mig lyrics och även för att jag som en galning försökte få reda på varför den spelades..
Har haft uppe flikar som tv.nu, sony ericsson mm men jag har adblock på och annat så jag varken brukar se eller höra reklamer, det var inte heller från msn, så har ingen aning om varifrån det kommer..
Edit: Jag lyckades spela in lite av låten så den går att ladda ned på denna länk:
http://jump.fm/BIXAW
Det är en avkortad länk från 2shared.com, filen är 13 sekunder lång så om det inte är alldeles för jobbigt så får ni gärna lyssna, jag blir galen på att inte veta vad det är för låt