"You are my angel to guide me on my way, you are my angel to make sure everything is right"
Lung reagge låt, Men den är spårlöst borta verkligen hittar den ingenstans? snälla HJÄLP!
I'll be there? eller ngt sånt kan jag minnas att den kan heta?
Om ni kollar på http://www.youtube.com/watch?v=o71W2iT3z4E den filmen och spolar till 8:30 ungefär, vad heter låten? Ja menar inte lil wayne låten nu, utan den rockakiga låten som kommer vid 8:30. Kollat igenom kommentarerna men ingeeeeen som har skrivit vad den heter eller liknande. Hoppas på hjälp
Nae. Igår satt jag tom och försökte att inte zappa när det blev reklam på dumburken bara för att komma på vad det är reklam för - men det gick inget vidare, tyvärr. Tyvärr verkar ju reklammusik inte vara någon hjödarsite längre heller.
Citat:
Ursprungligen postat av missmjaou
"You are my angel to guide me on my way, you are my angel to make sure everything is right"
Lung reagge låt, Men den är spårlöst borta verkligen hittar den ingenstans? snälla HJÄLP!
I'll be there? eller ngt sånt kan jag minnas att den kan heta?
Hej, gör ett försök igen, Söker en rocklåt som spelades på bandit ganska flitigt för 3 år sen. Kan bara en rad text, I knock my head and everything falls apart for me, shouldnt let you slep away?!.I musikvideo så sitter det en kille på en trappa i regnet och sjunger om en tjej. tjejen har rosa korsett (tror jag).
Ber om ursäkt i förväg för min otroligt dåliga beskrivning av den här låten.
Bör vara en 90-talslåt och jag tror att det är en kille som sjunger. Kommer inte ihåg någon som helst textrad ur den här låten, men minns att han (eller hon) i refrängen sjunger ungefär så här:
Oe oe-o, baa de-o ba-de ba, ba de-o ba-de baa de-o ba-de ba. Oe oe-o.. och så vidare.
Som sagt, ursäkta den otroligt dåliga beskrivningen. Är förmodligen en sjukt dålig låt men kan inte sluta tänka på den. Har försökt söka på google, youtube, letssingit samt frågat runt, men har så klart kammat noll. Hjälp mig nu snälla!
Senast redigerad av sofiej 2010-12-22 kl. 10:52.
Bör vara en 90-talslåt och jag tror att det är en kille som sjunger. Kommer inte ihåg någon som helst textrad ur den här låten, men minns att han (eller hon) i refrängen sjunger ungefär så här:
Oe oe-o, baa de-o ba-de ba, ba de-o ba-de baa de-o ba-de ba. Oe oe-o.. och så vidare.
Som sagt, ursäkta den otroligt dåliga beskrivningen. Är förmodligen en sjukt dålig låt men kan inte sluta tänka på den. Har försökt söka på google, youtube, letssingit samt frågat runt, men har så klart kammat noll. Hjälp mig nu snälla!