Letar efter en gammal houselåt, skulle tippa tidigt 00-tal, dock kommer jag bara ihåg en del av texten: "Tell me how you feel".
Jag kommer även ihåg en liiiiten del av refrängen: "Im with you"
Jag söker en reggae låt, den går någonting med "You are my angel to guide me on my way, you are my angel........" har för mig att låten kan heta någonting i likhet med i´ll be there!
Lite info, men hoppas på att NÅGON kan ge mig ett svar?
1: Reklam film - Går på typ alla kanaler nu tror jag.
Detta är dessutom antagligen den absolut sämsta beskrivningen men jag gör ett försök.
Det är en reklam som jag tror är ganska ljus, det är nog en yngre kille och ett barn, tror även en kvinna sitter vid ratten i en bil.
Det är en ganska lugn låt som byggs upp och mot slutet så brister den ut i något som låter som
Det är lite "plinkande" innan och någon lugn melodi. När de sjunger då så är det dämpad sång, lite som... simon & garfunkel kanske?
"And when you aaaaaaaahhhh aaaaahhaaaa aaaaaaaaaaaahhaaaaa" typ som en kör, det är en sjunger är jag väldigt säker på.
Jag söker en reggae låt, den går någonting med "You are my angel to guide me on my way, you are my angel........" har för mig att låten kan heta någonting i likhet med i´ll be there!
Lite info, men hoppas på att NÅGON kan ge mig ett svar?
Kan det möjligtvis vara gamle hederlige Shaggy du letar efter
"You are my angel to guide me on my way, you are my angel to make sure everything is right"
Lung reagge låt, Men den är spårlöst borta verkligen hittar den ingenstans? snälla HJÄLP!
I'll be there? eller ngt sånt kan jag minnas att den kan heta?