Ok, den här låten måste någon av er känna till. Den gick på MTV 2006 och är en tecknad musikvideo. En kille och en tjej som pratar med varandra, lite flummig låt faktiskt. Och så får man se en studio med en trummis o dyl. Sen är det någon som visslar en melodi. Fan, vad heter gruppen och låten?
Jag söker en låt som jag hörde på en klubb häromnatten. Har inte mycket att gå på alls. Lugn r&b/club-låt, låter som att det skulle kunna vara Chris Brown, men är ej säker.
Beatet börjar väl i typ denna anda tror jag: http://www.youtube.com/watch?v=9RUSRxTpI80&ob=av2e
Minns jag rätt så sjungs först en rad och sedan någonting med "won't come down"..
Det är en låt från 2010, så mycket vet jag iallafall.
Tjena!
Söker en rockabilly-version av "Apans Sång" ("Jag Vill Va Som Du") från Djungelboken. Hade den för några år sedan men den har naturligtvis försvunnit. Kommer inte ihåg vilka som gjorde den men det var ett svenskt band som sjöng på svenska.
Tjena!
Söker en rockabilly-version av "Apans Sång" ("Jag Vill Va Som Du") från Djungelboken. Hade den för några år sedan men den har naturligtvis försvunnit. Kommer inte ihåg vilka som gjorde den men det var ett svenskt band som sjöng på svenska.
Hejsan där alla FlashBackare ! När jag var yngre ca 13-14 år kan det varit då hörde vi en låt
jag och min syster , den gick något med aj aj aj aj metoricko något liknande det är en utländsk låt från , Grekland något liknande hoppas ni kan hjälpa ! Tack på förhand
Hejsan där alla FlashBackare ! När jag var yngre ca 13-14 år kan det varit då hörde vi en låt
jag och min syster , den gick något med aj aj aj aj metoricko något liknande det är en utländsk låt från , Grekland något liknande hoppas ni kan hjälpa ! Tack på förhand