Såg reprisen av årets Stockholmsaudition idag och fastnade för en låt som knappast hördes men ändå är väldigt fin. Det enda jag uppfattade i lyrics-väg (pågick en intervju med killen som sjöng Every day av Bon Jovi - bättre än John och hans grabbar - samtidigt) var ...here i go againflera gånger om. Ganska lugn låt men kan tänka mig att den eventuellt blir lite rockigare om än soft senare.
Har iaf laddat upp filen (låten från ca 30 sekunder och framåt) och skulle uppskatta er hjälp något så fruktansvärt!!!
Eftersom jag vägrar quicktime kraschade den Firefox - tack för det! - så jag kunde inte höra låten, men det BÖR vara en av världens bästa hårdrockssångare som ligger bakom, närmare bestämt den här låten:
Bumpar min egen fråga, ingen som vet? Kolla vid 5.05.
Låten precis innan är från soundtracket till "Escape from New York" och stycket "Over the wall/Airforce One". Låter som om den går över i den låten du letar efter. Sorry, men vet inget mer. http://tinysong.com/mpMh
Varför hjälper ingen mig? Jag har redan postat en länk, men ni vet den där svartvita vinjettreklamen för TV3 med proglamledarna? "Starka karaktärer". VAD HETER DEN?! Låter som något The Ark har kunnat gjort, men jag tror inte det är dem. Blir galen...!
Varför hjälper ingen mig? Jag har redan postat en länk, men ni vet den där svartvita vinjettreklamen för TV3 med proglamledarna? "Starka karaktärer". VAD HETER DEN?! Låter som något The Ark har kunnat gjort, men jag tror inte det är dem. Blir galen...!
Låter som något specialskrivet. TV3:s nya reklamkampanj är gjord delvis inhouse av TV3 och mha av företaget Trollbäck. Jag antar att det enklaste är att dra ett mail till TV3 och fråga.
Låter som något specialskrivet. TV3:s nya reklamkampanj är gjord delvis inhouse av TV3 och mha av företaget Trollbäck. Jag antar att det enklaste är att dra ett mail till TV3 och fråga.
jag req en skånsk tjej som ja hörde på radion nyss.. lite reggae och hon sjunger typ "vi ses om några år igen" om kapital och familj
måste ha denna låt på datorn!!tackartackar