Vilka är dom två sista låtarna som spelas i bakgrunden?
Jag satt och såg på denna intervjun och undrar nu om nån kan säga vad låtarna och artisterna heter.
Det är den låten som startar på 2:56 och den som börjar på 6:48.
Tacksam för svar.
Menar du i någon video som du har glömt att länka? Vart ifrån är "denna intervjun"?
Vilka är dom två sista låtarna som spelas i bakgrunden?
Jag satt och såg på denna intervjun och undrar nu om nån kan säga vad låtarna och artisterna heter.
Det är den låten som startar på 2:56 och den som börjar på 6:48.
I Tenacious D: Complete masterworks 2 så spelar dom 2 covers i slutet på live dvd:n. Den första är The who- pinball wizard, nu undrar jag ifall någon vet vilken den låten dom kör direkt efter heter?
Jag tror att det är There's a Doctor de spelar efter Pinball Wizard, följt av Go To the Mirror
" Black girl shake that fast as shake that flat as baby sake that flat as, i say white girl shake that flat as... "
Har letat i en vecka efter den.
Vad jag vet:
Han heter något med MIc,mike tror också det sak vara ett bindesträck efter också.
Det är hiphop.
Den finns på Spotify.
Det finns en "dirty" och en "clean" version av låten.
Såg reprisen av årets Stockholmsaudition idag och fastnade för en låt som knappast hördes men ändå är väldigt fin. Det enda jag uppfattade i lyrics-väg (pågick en intervju med killen som sjöng Every day av Bon Jovi - bättre än John och hans grabbar - samtidigt) var ...here i go againflera gånger om. Ganska lugn låt men kan tänka mig att den eventuellt blir lite rockigare om än soft senare.
Har iaf laddat upp filen (låten från ca 30 sekunder och framåt) och skulle uppskatta er hjälp något så fruktansvärt!!!