När de intervjuade Rab Allan på Hype ikväll från WOW på SVT hördes en låt i bakgrunden (spelades antagligen på festivalen). Någon som vet vilket låt eller artist? Borde varit Vampire Weekend eller Calexico men har inte lycktas hitta låten.
Tror du kan lägga Vampire Weekend på hyllan, låter inte som dom, var där och kommer inte ihåg den låten. Skulle det vara VW så är låten från deras nya platta, men är skeptisk till det som sagt! Inte så inne på Calexico men det kan vara värt att kolla upp!
Bra. Jag var för full för att orka se hela klippet men visste förstås att gruppen var rätt. Och är nu för full för att kolla att du hade rätt, men det tror jag nog!
Tror du kan lägga Vampire Weekend på hyllan, låter inte som dom, var där och kommer inte ihåg den låten. Skulle det vara VW så är låten från deras nya platta, men är skeptisk till det som sagt! Inte så inne på Calexico men det kan vara värt att kolla upp!
Tack, men jag hittade den på egen hand. Det var Wilco - One Wing. Jag var till och med på den spelningen, inte konstigt att den lät bekant.
Bra. Jag var för full för att orka se hela klippet men visste förstås att gruppen var rätt. Och är nu för full för att kolla att du hade rätt, men det tror jag nog!
Hehe, hellre full och glad och nykter och alert!
Min borde vara rätt, det var ganska svårt att höra, men tyckte att det lät som det..
Söker en låt som går eller heter nånting med Sweet dreams my La.x (L.A.X) ?
Spelades flitigt på radion för en del år sedan, har sökt runt lite här och var men inte hittat något. Allt jag vet är att det är en tjej som sjunger, det kommer jag ihåg!
Söker en låt som går eller heter nånting med Sweet dreams my La.x (L.A.X) ?
Spelades flitigt på radion för en del år sedan, har sökt runt lite här och var men inte hittat något. Allt jag vet är att det är en tjej som sjunger, det kommer jag ihåg!