vem har gjort låten push the turbo som är med i filmen och vet nån vart den finns? en till låt ,
vad heter dom är nåt med leafy eller nåt va? http://www.youtube.com/watch?v=JV0TQW4zb48
Senast redigerad av marrywanna 2009-02-13 kl. 21:48.
Vad heter låten som finns med en ny reklam? I reklamen är det liten asiatisk flicka som håller en vit kille i handen, sen går de i en hiss tillsammans och så vidare...! Det är en balladaktig låt. Vad heter låten?
Hejsan, jag söker en turkisk party låt kan man säga, hörde den senast ikväll men fick inte chansen att fråga vad den heter. Den börjar lite lugnt men efter ett tag kommer refrängen som innehåller något i stil med "daltaldaltaldaltaldal!" och sedan "orra orraorra orra ORRA!" typ..
Kanske inte den bästa berskrivningen men det verkar vara en ganska känd turkisk låt!
Tjo hörde en riktigt skön låt idag när jag var på gymmet, fick än att komma på bra humör liksom. Refrängen påminnde lite om något som man skulle höra i någon afrikaby eller något medans resten var RnB. Lät lite som om det var T-pain som sjöng refrengen iaf. Var lite samma datormodiferad röst typ men är inte säker. Relativt ny skulle jag tro. Tack på förhand!
vem har gjort låten push the turbo som är med i filmen och vet nån vart den finns? en till låt ,
vad heter dom är nåt med leafy eller nåt va? http://www.youtube.com/watch?v=JV0TQW4zb48
den andra låten är Chilly & Leafy - Vad ska hända sen
Jag har lyssnat igenom soundtracket men känner inte igen någon av låtarna, så jag tror inte att den har något att göra med själva programmet.
Tack för er hjälp i alla fall!
Låt nr 1: Hiphop låten i början utav filmen Knocked Up, precis vid början.
Låt nr 2: "techno" låten som spelas typ hela tiden i its always sunny in philadelphia, samma låt som spelas hela tiden. T ex när dom går på klubb o sånt.
Vad heter låten som finns med en ny reklam? I reklamen är det liten asiatisk flicka som håller en vit kille i handen, sen går de i en hiss tillsammans och så vidare...! Det är en balladaktig låt. Vad heter låten?
"Somewhere over the rainbow" - Harold Arlen som gjort originalet, finns i många olika versioner. Vem som sjunger i reklamen vet jag inte.