hörde en låt som gick något i stil med "avlad för sent" och något om en homosoldat som hette sven, med kateter i röven eller nåt sånt, att det är könsrock behöver man ju inte dra gissningar om men vad heter låten och bandet och kan man ladda ner den nånstans?
hörde en låt som gick något i stil med "avlad för sent" och något om en homosoldat som hette sven, med kateter i röven eller nåt sånt, att det är könsrock behöver man ju inte dra gissningar om men vad heter låten och bandet och kan man ladda ner den nånstans?
Binnike Bengt & Roy Rövmuns Orkester, låten heter Röda Analens Armé
Är det nån som kan hjälpa mig innan jag får ett spel. Låten jag efterfrågar är av elektroniskt snitt om jag inte missminner mig, och hela låten går ut på snabba trummor/cowbell, gick förbi en nattklubb förra helgen och hörde den, och kan fan inte placera vart jag hört den förut, och vem som gjort den. Nån som kanske förstår vilken låt jag menar?
Jag har haft det här lilla stycket på hjärnan i flera dagar. Tror att det är ett klassiskt gitarrsolo, men är inte säker. Lyssna på den korta och ganska dåliga inspelningen jag gjorde och se om ni känner igen ackordföljden/tonerna från någon låt!
Halloj, lyssnade på en (dubstep tror jag) låt med den refrängen "The schemes in the dreams in the hollywood beams..." hörde inte riktigt resten, men om någon vet vad namnet på denna grymma låt är så skulle jag vara tacksam. peace
Jag letar efter en låt jag hörde på radion idag. Det är en hyfsat ny, svensk låt av någon som hette Malin (?).
Låten heter i alla fall någonting i stil med "late night show" men jag får bara upp en massa irrelevanta träffar vid en googlesökning.