Vad är det för låt som spelas under reklamfilmen för wspa.se (rekmalen går ut på att man ska skicka ett sms som kostar 100kr för att man ska rädda "utsatta djur"). Den går väldigt mycket på Discovery Channel (även enda stället jag sett den på).
Låten är ju typ kännd och man känner igen den men jag vet inte vad det är för låt, den är lugn och rätt så "fin" så att säga.
EDIT:
Har youtubat på wspa och man får ju upp en del, och även reklamfilmer men det är den _svenska_ jag söker, det är en röst på svenska som pratar och låten har text och är inte bara instrumentell.
Senast redigerad av Superganja 2009-04-16 kl. 14:20.
Rätt säker på att det är en Metallica-låt... Minns knappt hur den går, minns bara att jag gillade den, på musikvideon har jag för mig att dom är i något hus (eventuellt är det fest i huset, var så länge sen jag såg det)... Vilken är det?!
Den spelades ofta på radio för några eller flera år sen. Jag kan inte minnas om det var någon låt text. Det var i alla fall en kör som växel och sam-sjöng för att få fram en mäktig melodi. Det var med några instrument, skulle tro en av dom var fiol, men det är kören som dominerar. Det är även ekoljud på rösterna som i en kyrka.
Rätt säker på att det är en Metallica-låt... Minns knappt hur den går, minns bara att jag gillade den, på musikvideon har jag för mig att dom är i något hus (eventuellt är det fest i huset, var så länge sen jag såg det)... Vilken är det?!