2011-08-19, 22:32
Medlem
Känns bra när folk säger så: ) Flashback<3
Citera
2011-08-19, 22:39
Medlem
Om du får HIV från detta så borde du ringa någon rekordbok. Däremot så lurkar kanske lite herpes på tungan?
Citera
2011-08-19, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r3450n
Om du får HIV från detta så borde du ringa någon rekordbok. Däremot så lurkar kanske lite herpes på tungan?

Hahha ja men det har jag redan o det "gör väl inget"xD
Jämnfört men hiv
Senast redigerad av fagzor 2011-08-19 kl. 22:49.
Citera
2011-08-19, 22:58
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fagzor
Han var före detta narkoman då,'p o Mkt
schysst men varför skulle dom bry sig, tänker
Jag
Narkomaner/alkisar är nog dom som är känsligast och bryr sig mest, det är därför dom bedövar deras känslor med droger osv, säger inte att det alltid är så men ofta.

Tyvärr så misstänker jag att du trollar?
Citera
2011-08-19, 23:45
Medlem
Trollar absolut inte... bara osäker har aldrig brukat
Och vet inget om det....
Citera
2011-08-20, 00:02
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Hur är det med hepatit C? En jag körde ett race med avrådde mig från att dricka hans vatten just pga det, och hep C är ju inte ovanligt bland sprut brukarna.

Edit: Nu när jag tänker efter så minns jag inte om jag drack vattnet eller inte.
Senast redigerad av SpirituzSancti 2011-08-20 kl. 00:07.
Citera
2011-08-20, 00:15
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Hur är det med hepatit C? En jag körde ett race med avrådde mig från att dricka hans vatten just pga det, och hep C är ju inte ovanligt bland sprut brukarna.

Edit: Nu när jag tänker efter så minns jag inte om jag drack vattnet eller inte.
Det överförs via den smittades blod, du måste få i dig hans blod i dina vener för att det ska smitta.
Senast redigerad av diemydarling 2011-08-20 kl. 00:28.
Citera
2011-08-20, 01:14
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Det överförs via den smittades blod, du måste få i dig hans blod i dina vener för att det ska smitta.

Ok, better safe then sorry, ändå om det inte blev så.
Citera
2011-08-20, 19:08
Medlem
GlennGBGs avatar
Dricker du alltid sånt som bjuds? Jag ska börja bjuda okända människor jag träffar på "mystery liquid".
Citera
2011-08-20, 23:32
Medlem
Kratomkungens avatar
"fått aid osv.."..... är du 11½år? Hur desperat var du efter alkohol då du dricker från någon okänd narkomans flaska låter som du inte har åldern inne för att få tag i alkohol på vanligt sätt?
Måste ju har varit någon riktigt sliten också som köpt glögg mitt i sommaren... kolla dig för hepatit och allt annat en narkoman kan bära på hade gärna kollat på då du förklarar vad du gjort
Citera
2011-08-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fagzor
Har precis varit på kräftskiva och har drukit lite, nu är jag på väg o ska bowla. Påväg till bowlingen träffa jag en narkoman, han bjöd på glögg som jag inte tacka nej till o nu efteråt är jag orolig över att ha fått aid osv.. Vet inte så mkt om detta så tänkte fråga lite här...
Han visade feta sprut sår på armen, han var ca 45 tror jag.. Kan man få det på detta sätt? I Isf hur stor risk är det??

Risken finns. Men det krävs ungefär att personen har dokumenterad AIDS och har ett stort öppet blödande sår i munnen samt att du också bör har ett öppet sår i din mun för att du ska smittas...
Citera
2011-08-21, 17:44
Medlem
Vredesbyrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Risken finns. Men det krävs ungefär att personen har dokumenterad AIDS och har ett stort öppet blödande sår i munnen samt att du också bör har ett öppet sår i din mun för att du ska smittas...

Måste han ha sjukdomen dokumenterad, är det inte tillräckligt att bara bära smittan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in