2011-08-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Okej, men då skulle det ju kunna vara så att han gillar dig, men att han är rädd att mista dig, så därför spelar lite ointresserad. Ifall det stämmer att han haft få lyckade relationer tidigare dvs.

Vi har ju inte pratat om hur våra tidigare relationer varit men när vi ses så har han aldrig gett mig player vibbar, han är alltid gullig och alltid gör vi annat än bara har sex. En helg så badade vi bubbelpool, bastu och lagade mat tillsammans. Han har även sagt att han inte vill träffa andra då det skulle kännas konstigt.
Citera
2011-08-29, 19:36
Medlem
Zanna83s avatar
Jag har vart med om ungefär liknande grej, han jag berättade att gillade sa att gjorde det samma o sedan dess har vi enbart hört en gång

I ditt fall verkar det som han har mycket att göra och kanske lite rädd inleda något. Ta de lungt och hoppas de löser på bästa sätt för dig !
Citera
2011-08-29, 20:10
Medlem
Alltså jag är ingen expert inom jord- och lantbruk men inser så passa att svenska bönder har häcken full under höstbruket. Hans fritid är säkert rätt så begränsad just nu vilket gör honom trött och småirriterad, inte upplagd för att ses ofta. Vet man ju själv hur man mår när man jobbar alldeles för mycket. Finns liksom inte på kartan att man orkar fixa sig och dra igång en dejt när man har haft en 60 timmars vecka.

Vore du en kvinna han var galet förälskad i kanske det varit annorlunda. Då skulle han pressa sig själv och sin trötta kropp för att få spendera sin begränsade tid med dig. Men om du bara är ngn som han gillar, tänder på och trivs med så vettefan om det räcker. Bönder går upp typ 05.00 på morgnarna under hektiska perioder och sen sliter hela dagen. Vissa småbönder jobbar nästan dygnet runt.

Tycker du ska backa lite och avvakta tills han verkar ha mera fritid och är mer kontaktbar, annars gör du honom bara irriterad. Du kan gärna fråga lite om hans jobb, visa intresse och förståelse för hans arbetsstation. Fråga om du kan hjälpa till med ngt? Kan ju bara utgå från mig själv, men killar som inte fattar att man är trött/utarbetad och visar noll empati och bara tjatar om att ses (på deras villkor) är ingen man vill fortsätta träffa i längden.
Citera
2011-09-12, 21:38
Medlem
Jag tänkte uppdatera lite om vad som hänt. Jag har tagit avstånd ifrån honom för att se om han är intresserad, vilket lett till att han inte hört av sig på snart en vecka. Har inte hört något alls. Han brukar vara inloggad på Facebook men skriver aldrig, han kan vara inloggad i flera timmar men han hör inte av sig alls, frågar inte hur det är, vad jag gör, om vi ska ses, vilket han gjorde tidigare.

Det är ju ganska svårt att inte skriva men försöker ju se om han saknar mig på något vis, hur lång tid ska jag vänta innan jag frågar om han fortfarande vill ses? Eller verkar det helt enkelt som om han inte vill fortsätta träffas längre?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in