2025-02-21, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Precis som med alla utbildningar eller kandidat/masters examinerade studenter, går du ej vidare och får en anställning inom fältet för studierna går du av praxis miste om din chans och din utbildning.
Hon kanske skulle ha tänkt på att det handlar inte om självaste utbildningen i sig, utan vad du kan göra med din utbildning.
All heder åt henne att hon prövade på utbildningen men precis som med gamla meriter är det inget matnyttigt.

Saknar hennes inopererade medicinbollar

Går nog o sammanfatta som mumbo jumbo , vänster flum som inte leder någonstans .
Hon ver hon aldrig kommer bli anställd någonstans . Hon lyckades ju inte ens Jobba som du flagvakt på bygger där hennes kille städar
Citera
2025-04-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Hon verkar helt nedknarkad i dag. Hon verkar ha hittat ett stolpskott hon kan bo hos som även har möjlighet att förse henne med droger. Hon har insett att hon är körd och aldrig kommer att få en anställning inom den fina "utbildning " hon läste en gång .

Verkar som om hon bor själv i 1:a på 26 kvm.
Citera
2025-04-18, 12:19
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Nu har jag inte hört på den podd du nämner men jag såg intervjun med henne på SVT. I den tycker jag personligen hon att gav ganska omständiga, svävande, för att inte säga konstiga, svar på varför hon gick med på det hon gjorde. Typ "Jag tänkte väl inte på det när jag väl var i det utan tänkte bara att jag ska ju säga ja till allt liksom" eller " jag trodde det ingick i jobbet att man var tvungen att säga ja". Och hur ska man tolka dessa svar ?. Som att hon både ville och inte ville på samma gång ??. Eller är det möjligen så att hon faktiskt mådde dåligt av något som inte hade ett dugg med hennes porrkarriär att göra ?. Men att hon övertygades av någon/några om att det visst hade med porren att göra ?.

Här ska man vidare komma ihåg att de som Sanna ansåg sig hjälpt av, och som heter Talita, är en extrem organisation i vars "världsbild" b.l.a anses att ingen person som sysslar med porr eller prostitution gör detta av egen fri vilja. Dessa "Talitaner" har även vad de kallar "uppsökande verksamhet" där de söker upp människor aktiva inom sexfilm och/eller prostitution för att påtala det dåliga i deras leverne samt förmå dem att sluta. De som sedan går med på det erbjuds ett av Talitas egenkomponerade 1-åriga "rehabiliteringsprogram" där slutmålet beskrivs som "inträdet i ett nytt liv". Slutligen är jag dock för egen del fullständigt övertygad om att en del av deras "programmering" syftar till att få sina klienter helt och fullt övertygade om att det de sysslade med var fullständigt fördärvligt och fel. Även, eller ska vi säga särskilt, de som inte är fullt så övertygade.

Så du menar att talita, en organisation som hjälper kvinnor i bla trafficking, är dåliga för att du har en mindre fitta att runka till på film/köpa? Igen, deras "klienter' är oftast unga tjejer som blivit groomade som barn eller kvinnor som blivit fråntagna sitt pass och tvingas sälja sex i ett främmande land.

Talita är helt frivilligt och dom som söker sig dit/blir erbjudna hjälp väljer själva om dom vill ha den.
Såklart sanna var trasig, syntes lång väg. Porren var nog inte grubdorsaken till att hon mådde dåligt men snarare ett självskadebeteende/symptom.
Tror snarare hon insåg det och talita hjälpte henne för varför skulle dom välja ut en kvinna sen pusha alla få resurser dom har för att få just henne att sluta med porr?
Men visa gärna vilken "uppsökande verksamhet" ala Jehovas vittnen dom har som är så hemsk. Du sitter ju bara och gissar som en jävla tönt men presentera gärna något annat än konspirationsteorier så kan jag ta dig lite mer seriöst.

Men du menar alltså att en organisation som hjälper kvinnor i utsatthet är dåligt? Är du verkligen så rädd att få slut på runkmaterial att du tror att en liten organisation i Sverige är vad som kommer stänga ner kvinnohandeln?
Citera
2025-04-29, 01:38
Medlem
CrazyPriests avatar
Jag har sett massa färska bilder på henne på facebook. Hon ser helt utmärglad och sjuk ut numera. Har gått ner extremt mycket i vikt(hoppas inte hon har drabbats av nån ätstörning). Och ser lite trans:ig ut med hennes överdrivna stora läppar och smink, ingen vacker syn det minsta.
Citera
2025-04-29, 14:08
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyPriest
Jag har sett massa färska bilder på henne på facebook. Hon ser helt utmärglad och sjuk ut numera. Har gått ner extremt mycket i vikt(hoppas inte hon har drabbats av nån ätstörning). Och ser lite trans:ig ut med hennes överdrivna stora läppar och smink, ingen vacker syn det minsta.

Lägg in det i tråden, alternativt spara bilderna och ladda upp dom på imgur eller imgbb.
Vi är ju en skara av hennes största fans oavsett mående.
Citera
2025-04-29, 16:41
Medlem
CrazyPriests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Lägg in det i tråden, alternativt spara bilderna och ladda upp dom på imgur eller imgbb.
Vi är ju en skara av hennes största fans oavsett mående.

https://www.facebook.com/sophie.jakobsson.7
Citera
2025-04-29, 17:33
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:

Herregud... vacker har hon ju aldrig varit men ganska het, för över 10 år sedan, innan allt opererande, och svältande (?).
Citera
2025-04-29, 18:38
Medlem
Citat:

Hon kommer sluta som Oili V*rta
Citera
2025-04-30, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Hon kommer sluta som Oili V*rta

Stor chans tyvärr. Hon kommer bli en försupen kärring som kommer försörjas av mina skattepengar. Dessa kommer att drygas ut med lite extra jobb i form av sexuella tjänster. Dock verkar de inte säkert på om hon överlever så länge ?
Citera
2025-05-09, 10:50
Medlem
Hur mår Sanna Rough idag Maj 2025? Är hon prostituerad?
Citera
2025-06-20, 12:24
Medlem
Midsommar får mig alltid att tänka på Sanna. Var på ett firande för några år sedan med henne för vi har gemensamma vänner. Detta var när hon fortfarande hade sina stora bröst kvar och var klädd i en liten klänning.
Konsumerades mycket alkohol och även endel kokain den dagen/kvällen och antar att det var på grund av det som gjorde att jag och en vän hamnade i säng med henne där man fick uppleva att ha analsex med en brud samtidigt som som en annan kuk är i samma hål.
Riktig galen upplevelse som jag och polaren minns tillbaka till ibland och fortfarande imponerad av hur bra hon är och njuter av att ta kuk i röven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in