2004-11-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Nu vet inte jag om man ska kalla henne DJ direkt. Hon sitter i ett bås och trycker på play. Men jag tycker det är skit samma. Hon är söt, rar och väldigt mysig. Jag har fått ut mer av Sen kväll... efter att hon kom dit. Länge leve Alexandra.

precis min åsikt också!
Citera
2004-11-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
aa, vad tror du, lurvig eller trimmad?
Lurvig som en björn
Citera
2004-11-26, 07:26
Medlem
Ja hon verkar vara ganska betydelselös i programmet... skulle kvittat om hon var med eller inte.... Men ändå ska dom göra det till som att det är en stor grej och som sista programmet att hon gjort en kanonsäsong och får blommor med mera...
Citera
2004-11-26, 09:07
Medlem
Vad är det med Alexandras armar? Är dom inte väldigt korta och böjda?
Citera
2004-11-26, 11:10
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toa
Har sett de flesta avsnitten av den pågående säsongen av herr Luuks tv-program där Alexandra Dahlström agerat som "DJ".
Tycker inte att det har funkat bra alls, hon ger ett så tafatt, flickaktigt, intetsägande och rent utav tråkigt intryck. Tillför liksom ingenting.

T.om. Mauro Scocco funkade ju bättre förra säsongen, även om det inte heller var någon direkt succé.

Åsikter?

Vilken tur att sista avsnittet sänds idag då?
Citera
2004-11-26, 15:29
Bannlyst
Hon är ful, sämst som "DJ", pratar i krångliga ord för att verka vuxen som hon inte är, töntig röst i allmänhet och SÄMST i allmänhet!
Citera
2004-11-26, 15:49
Medlem
damienthorns avatar
hon är verkligen usel. Luuk och co är idioter som inte inser det
Citera
2004-11-26, 18:50
Medlem
Alexandra lyfter ett rätt trist program till något högre höjder.

Hon är ju hur söt som helst, hon har helt enkelt en charmig stil. Alexandra gör mig varm.
Citera
2004-11-26, 20:34
Medlem
Såg henne senast igår ute på universitetet. Det mest iögonfallande är att hon går med fötterna enormt mycket inåt - typ 45 grader, så det hela tiden ser ut som hon ska snubbla på sig själv.

Jag tycker dock att hon är rätt söt.
Citera
2004-11-26, 23:44
Medlem
Alexandra fick alldeles för lite utrymme i dagens program.
Citera
2004-11-27, 21:41
Medlem
tycker hon är mysig. ger en varm ton till ett i övrigt ganska intetsägande program.
Citera
2004-11-27, 21:54
Medlem
M2ks avatar
Gillar hennes avmätta stil, till skillnad mot maestro Luuk's självspeglande flåshurtighet. Kan föreställa mig att hon växlar om till frivolt vilddjur i nattliga sängövningar, en kontrasternas sfinx. Gräv fram mer om AD, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in