Nu vet inte jag om man ska kalla henne DJ direkt. Hon sitter i ett bås och trycker på play. Men jag tycker det är skit samma. Hon är söt, rar och väldigt mysig. Jag har fått ut mer av Sen kväll... efter att hon kom dit. Länge leve Alexandra.
Ja hon verkar vara ganska betydelselös i programmet... skulle kvittat om hon var med eller inte.... Men ändå ska dom göra det till som att det är en stor grej och som sista programmet att hon gjort en kanonsäsong och får blommor med mera...
Har sett de flesta avsnitten av den pågående säsongen av herr Luuks tv-program där Alexandra Dahlström agerat som "DJ".
Tycker inte att det har funkat bra alls, hon ger ett så tafatt, flickaktigt, intetsägande och rent utav tråkigt intryck. Tillför liksom ingenting.
T.om. Mauro Scocco funkade ju bättre förra säsongen, även om det inte heller var någon direkt succé.
Såg henne senast igår ute på universitetet. Det mest iögonfallande är att hon går med fötterna enormt mycket inåt - typ 45 grader, så det hela tiden ser ut som hon ska snubbla på sig själv.
Gillar hennes avmätta stil, till skillnad mot maestro Luuk's självspeglande flåshurtighet. Kan föreställa mig att hon växlar om till frivolt vilddjur i nattliga sängövningar, en kontrasternas sfinx. Gräv fram mer om AD, tack.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!