• 1
  • 2
2011-08-19, 18:55
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Haha hade ingen aning om vem Christen Lindarw är (Du vet ju uppenbarligen ) och jag brast ut i garv när jag såg bilder på han.

Du ska nog se att många män i de kändare kretsarna får sina bryn trimmade och inte bara bögar och metrosexuella, fast man kanske per automatik tillhör någon av de två om man ens överväger att fixa till sina bryn
Klart jag vet vem det är, men jag är å andra sidan sannolikt betydligt äldre än du. Jag har egentligen inget problem med att man fixar till sina ögonbryn om de ser förjävliga ut, men det där småbögiga när män plockar sina (normala) ögonbryn, sminkar sig och fan vet har jag svårt för.
Citera
2011-08-19, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Klart jag vet vem det är, men jag är å andra sidan sannolikt betydligt äldre än du. Jag har egentligen inget problem med att man fixar till sina ögonbryn om de ser förjävliga ut, men det där småbögiga när män plockar sina (normala) ögonbryn, sminkar sig och fan vet har jag svårt för.

Haha ja du, småbögit kan jag hålla med dig om, jag det tänker troligtvis för mycket men det betyder inte att jag är gay för det.

Tack alla fall alla för tips från folk
Citera
2011-08-20, 21:58
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snookiz
Klart man plockar ögonbrynen ovanför näsan, vem fan vill gå runt med unibrows och sen ifall man har värsta bågen så kan man ju plocka lite på andra sidan också och så kan man korta av dem lite ifall man har 5meter långa ögonbryn som vissa har.
Man behöver fan inte plocka om man har en rakapparat, bara att köra mellan ögonen så blir du av med håret där.
Citera
2011-08-21, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Man behöver fan inte plocka om man har en rakapparat, bara att köra mellan ögonen så blir du av med håret där.

Skillnaden är ju att ifall man noppar det räcker det med 1-2 gånger i månaden medans om man bara rakar så får man göra det i princip varje/varannan dag. Bra mycket mer onödigt jobb.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in