Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-18, 19:53
Medlem
Flyingismylifes avatar
Jag lyckades göra ett apple ID konto med betalningsmetoden ”None”. Detta gjorde jag eftersom jag bara tänkte ladda ner gratis appar. Idag gick jag in på mitt konto och såg att vid ”PAYMENT INFORMATION” stod det Visa **** **** **** och fyra synliga siffror. Jag har inte uppget någon kod eller liknande vad det gäller mitt visa kort. Däremot har jag uppget min address och namn. Vad händer om jag köper en app?
Citera
2011-08-18, 19:55
Medlem
the_c00l_guys avatar
Det som händer är att du blir länkad till sidan där du skriver i ditt kort-nummer.
Citera
2011-08-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingismylife
Jag lyckades göra ett apple ID konto med betalningsmetoden ”None”. Detta gjorde jag eftersom jag bara tänkte ladda ner gratis appar. Idag gick jag in på mitt konto och såg att vid ”PAYMENT INFORMATION” stod det Visa **** **** **** och fyra synliga siffror. Jag har inte uppget någon kod eller liknande vad det gäller mitt visa kort. Däremot har jag uppget min address och namn. Vad händer om jag köper en app?

Frågan om du ens kan köpa en App eftersom du ej fyllde i det.. Det som stod där kanske bara är ett exempel eller något.. Prova?
Citera
2011-08-19, 17:27
Medlem
Flyingismylifes avatar
Är rädd att det kommer ut ur någon annans plånbok om jag provar, så det tänker jag inte göra
Citera
2011-08-19, 17:51
Medlem
Koreanskbots avatar
Skicka ett mail till dem och fråga vad det är för att vara säker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in