2011-08-18, 16:37
Medlem
Hejsan.

JAg vill mer än allt annat byta till ett svenskt universitet och läsa mitt sista år i Sverige. Var i Sverige spelar ingen roll, men på grund av omständigheter med mitt företag måste jag stanna i Sverige.

Hur kan jag smidigast lösa det här?
Jag studerar nu i Storbrittannien.

Vill inte tillbaka till Storbrittanien, det är sjukt deprimerande och tråkigt. Har haft lite problem där borta också vid ett tillfälle.
Citera
2011-08-18, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soonwallstreet
Hejsan.

JAg vill mer än allt annat byta till ett svenskt universitet och läsa mitt sista år i Sverige. Var i Sverige spelar ingen roll, men på grund av omständigheter med mitt företag måste jag stanna i Sverige.

Hur kan jag smidigast lösa det här?
Jag studerar nu i Storbrittannien.

Vill inte tillbaka till Storbrittanien, det är sjukt deprimerande och tråkigt. Har haft lite problem där borta också vid ett tillfälle.

Beror på din Major. Är det någon speciell skola du vill söka dig till?
Citera
2011-08-18, 20:23
Medlem
bleach88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeDzZ
Beror på din Major. Är det någon speciell skola du vill söka dig till?

Spelar ingen roll vilket universitet. Så länge jag kan plugga mitt 3:e år av min kandidatexamen här i Sverige. Major väljer jag väll i min honors eller master?
Citera
2011-08-18, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleach88
Spelar ingen roll vilket universitet. Så länge jag kan plugga mitt 3:e år av min kandidatexamen här i Sverige. Major väljer jag väll i min honors eller master?

Major indikerar på vad du läser, ex major i maskinteknik (90hp) är en väg mot maskiningenjörs examen.
Så min fråga är egentligen Vad läser du?

Master är utökning utav din major för att få en högre utbildning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in