• 1
  • 2
2011-08-24, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
Oki, något mer du kan berätta om händelsen om du såg det hela? E v bild?
Nope, inte mer än att ingen i närheten hann se någonting alls när själva rånet pågick, verkade det som. Poliserna gick och frågade runt. Ganska ofattbart.
Citera
2011-08-24, 17:36
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Nope, inte mer än att ingen i närheten hann se någonting alls när själva rånet pågick, verkade det som. Poliserna gick och frågade runt. Ganska ofattbart.
Men det stämmer alltså att det inte förekom någon form av vapenhot gentemot väktarna så vitt det framkommit hittills?
Citera
2011-08-24, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Men det stämmer alltså att det inte förekom någon form av vapenhot gentemot väktarna så vitt det framkommit hittills?
Kan inte tänka mig att det förekom. Det var precis vid ingången till Skärholmen C och mittemot tunnelbaneuppgången, och det brukar sitta massor med människor vid fontänen så det skulle säkert ha uppmärksammats mer då. Men jag vet inte, såg ju inte själva rånet. Råkade bara befinna mig i närheten just då.
Citera
2011-08-24, 21:49
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Förekom nog inte nått vapenhot bättre att bara i rycka väskan vilket är fallet i de flesta fall. Går rätt fort och det är liten chans att en väktare trotsar sina instruktioner och springer efter. Så det var knappast 2 obeväpnade snubbar som hoppade fram och gjorde "tranan" och hotade väktaren att lämna över väskan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in