Jag har känt den här killen i 9år, vi har alltid dragits till varandra under alla år, även om vi båda haft partners. För ungefär ett halvår sen gjorde han slut på sitt 15 åriga destruktiva förhållande, vi har träffats en del efter det, och ibland har han dragit sig tillbaka pga rädsla. Men nu för en månad sen kom han till mig och sa att han älskar mig och ville bli tillsammans med mig, så vi blev ett par. Han sa att allt kändes så rätt med mig hela tiden, förklarade hur mycket han tyckte om mig osv. Och så tjata han på mig hela tiden att jag skulle visa hur jag kände för honom, att det skulle göra en jävla skillnad m.m. Och när jag väl visade vad jag kände för honom, sa han att vi inte är på samma nivå, att han inte har känslor för mig mer än som en vän? WTF? Så jag blev dumpad. Och dessutom fråga jag varför han bad mig visa mina känslor för honom, då va han som ett frågetecken, för det hade han minsan inte sagt enligt honom. Mina vänner har till och med hört honom tjata på mig att visa vad jag tycker om honom... fattar verkligen ingenting? :S
Varför gör han såhär?