2011-08-18, 12:10
Medlem
Jag har känt den här killen i 9år, vi har alltid dragits till varandra under alla år, även om vi båda haft partners. För ungefär ett halvår sen gjorde han slut på sitt 15 åriga destruktiva förhållande, vi har träffats en del efter det, och ibland har han dragit sig tillbaka pga rädsla. Men nu för en månad sen kom han till mig och sa att han älskar mig och ville bli tillsammans med mig, så vi blev ett par. Han sa att allt kändes så rätt med mig hela tiden, förklarade hur mycket han tyckte om mig osv. Och så tjata han på mig hela tiden att jag skulle visa hur jag kände för honom, att det skulle göra en jävla skillnad m.m. Och när jag väl visade vad jag kände för honom, sa han att vi inte är på samma nivå, att han inte har känslor för mig mer än som en vän? WTF? Så jag blev dumpad. Och dessutom fråga jag varför han bad mig visa mina känslor för honom, då va han som ett frågetecken, för det hade han minsan inte sagt enligt honom. Mina vänner har till och med hört honom tjata på mig att visa vad jag tycker om honom... fattar verkligen ingenting? :S

Varför gör han såhär?
Citera
2011-08-18, 12:13
Medlem
Tronkans avatar
han är väll ett retard. leta bättre helt enkelt. verkar vara en typisk kille som: vill ha det som är svårt att få men när de väl har det så bryr de sig inte..dissar du honom nu kommer han säkert att försöka ta kontakt med dig igen inom kort.. pissa han då i ansiktet och skit i han
Citera
2011-08-18, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tronkan
han är väll ett retard. leta bättre helt enkelt. verkar vara en typisk kille som: vill ha det som är svårt att få men när de väl har det så bryr de sig inte..dissar du honom nu kommer han säkert att försöka ta kontakt med dig igen inom kort.. pissa han då i ansiktet och skit i han

Jo mig kan han ju glömma, orkar inte bli sårad igen.
Citera
2011-08-18, 12:21
Medlem
Jag skulle inte fundera så mycket han verkar va lite eh ja...

Ni byggde upp en fantasi under lång tid om något som ni inte kunde få han kanske tänkte sig att du skulle serva alla hans behov innan han ens visste om dom själv, kanske förväntade han sig nåt helt annat än det han hade. Sen.. börjar ni träffas och oj men eh va.. varför ger hon mig inte ALLT???

Tror det ofta blir fel när man bygger upp saker på avstånd som att ha en internetförälskelse och sen kliver den där människan ur bilen/tåget som man inte alls känner igen.

Släpp det där och gå vidare.
Citera
2011-08-18, 12:21
Medlem
Tronkans avatar
som sagt: det man har saknar man ej, det man inte har saknar man. så bara skit i han. lär hitta bättre.

eller gör som jag sa, men ordagrannt. pissa han i ansiktet sen lämna rummet
Citera
2011-08-18, 12:24
Medlem
Citat:
som sagt: det man har saknar man ej, det man inte har saknar man. så bara skit i han. lär hitta bättre.

eller gör som jag sa, men ordagrannt. pissa han i ansiktet sen lämna rummet

Hehe får göra det
Citera
2011-08-18, 12:25
Medlem
Squeaikers avatar
Citat:

Håller helt med ovanstående analys och förslag.

Är dock förvånad, då jag aldrig sett eller hört om en kille som beter sig på det viset (i motsats till tjejer jag känner/känt dvs "vill-bara-ha-vad-de-inte-kan-få-beteendet). Flashback äro lärorikt.

*Edit: Lycka till med att hitta någon som förtjänar dig!
Citera
2011-08-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squeaiker
Håller helt med ovanstående analys och förslag.

Är dock förvånad, då jag aldrig sett eller hört om en kille som beter sig på det viset (i motsats till tjejer jag känner/känt dvs "vill-bara-ha-vad-de-inte-kan-få-beteendet). Flashback äro lärorikt.

Jag har aldrig varit med eller hört om något liknande, just därför jag inte fattar ett skit :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in