• 1
  • 2
2014-01-21, 06:55
Medlem
Hallå! Kan vi inte återuppliva den här tråden?? Den är så mysig! Har precis läst igenom flashbacks kända mardrömsdate-tråd (eller ja, är knappt hälften igenom) och börjar undra om det finns några lyckade dejthistorier där ute!
Citera
2014-01-21, 17:41
Medlem
Maravillas avatar
Jag hade bjudit hem en tjej för lite sängaktiviteter, men när jag fick syn på mitt nintendo i garderoben med mario kart blev jag som ett litet barn. Kopplade in det direkt i vardagsrummet och började spela. Försvann helt när jag återupplevde min barndom och glömde av henne totalt, tills hon plingar på.

Jag kunde verkligen inte slita mig från spelet så jag skrek "KOM IN!!". Jag sket ärligt i hur hon skulle reagera när hon såg mig sitta på golvet framför tv:n och spela. Men ta mig fan, det första hon sa var "jag vill också va med, starta om".

Slutade upp med att vi spelade igenom varje bana tillsammans. Sen la vi oss i sängen och pratade pratade och hade det allmänt trevligt innan vi somnade. Vi hade inte ens sex..

Bästa "dejten" någonsin.
Citera
2014-01-21, 19:53
Medlem
Bästa dejten var när vi åkte ut till ett ställe mitt ute i ingenstans, satte oss ner på en brygga, lyssnade på varandras favoritlåtar i mobilen, pratade, drack lite öl och kysstes.
Citera
2014-01-21, 22:12
Medlem
Obscurites avatar
Jag tror nog att jag har gett flera tjejer deras "bästa dejt" men för min del har ingen dejt varit "bäst" eftersom en dejt där tjejen verkligen känner sig uppskattad och blir underhållen är ju ändå något utav en påfrestning för mig som kille. Vara charmig, vara rolig, hitta på grejer, vara originell osv osv.

Inte att jag inte har haft kul, men jag tror tjejerna haft betydligt mer roligt. Inget mig emot dock, jag gillar att få tjejerna att känna sig speciella och göra dem glada men det är ju ändå energikrävande för mig som kille så det drar jag ju lite ner på det hela.

Skulle vara skönt om en tjej en dag bjöd ut mig och vi gjorde något som jag ville men det händer sällan. De flesta tjejer vet ärligt talat inte hur man underhåller en kille.
Citera
2014-01-21, 22:22
Medlem
Kan inte minnas någon dejt som vart direkt speciell. Tycker de alla är ratt vanliga.
Man äter/fikar och man knullar(oftast).

Inte hänt något speciellt som är värt att minnas om just själva dejtandet som inte har med sex att göra.
Citera
2014-01-22, 00:39
Medlem
Vimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreation
Bästa dejten var när vi åkte ut till ett ställe mitt ute i ingenstans, satte oss ner på en brygga, lyssnade på varandras favoritlåtar i mobilen, pratade, drack lite öl och kysstes.

Låter underbart. Jag hade en liknande dejt i skärgården en sommarkväll, helt magiskt.
Fast den finaste var vid Medelhavet, middag och sedan en promenad under fullmånen vid en folktom strand på en liten ö. Det enda som hördes var vågorna och vi hittade en ruin där vi satt i månljuset och kysstes första gången. (Det var inte en semesterfling med en strandraggare om någon undrar.)
De spontana dejterna har varit bäst, de som slutar i nattliga dopp i Mälaren eller som när vi hade tagit en öl och bestämde oss för att klättra upp på ett tak mitt i natten. Sedan låg vi där på taket och såg ut över himlen och takåsarna.
Citera
2014-01-22, 01:11
Medlem
Agamantums avatar
En dejt jag hade. Vi snackade på dejtingsida, bestämde träff 2 timmar senare. Hennes bild på dejtingsidan var sådär, jag var rädd för vem jag skulle träffa. I verkligheten var hon en 9/10 (och nej jag säger det inte om många!! både ansikte och kropp = outstanding). Vi träffades, spelade biljard, skrattade, gick hem och hade sex och förhållandet höll ett par år.
Citera
2014-01-22, 01:29
Medlem
Agamantums avatar
Repost
Citera
2014-01-22, 01:34
Medlem
gottmospahedens avatar
Min bästa dejt någonsin är med min nuvarande flickvän. Vi jobbade ihop, hade inte pratat speciellt mycket, men en solig vårdag ville hon ta några drinkar efter jobbet, bara vi. Jag hade alltid sett henne som en väldigt söt men blyg tjej, så mitt intresse tog i taket av hennes plötsliga framfart.

Vi möttes på krogen och under kvällen och natten lärde vi känna varandra. I takt med att min berusning rullade på så började min kropp skrika efter att vara nära henne. Hon satt och pratade om sin utbildning när jag helt enkelt "shut her upp" genom att kyssa henne. Inte våldsamt, utan snarare.. bara lite oförutsägbart. Hon blev tagen "off guard", men ingen payoff utan risk! Efter kyssen så blev vår dejt genast mer intim, vi satt närmare varandra, pratade om mer personliga saker.

Innan denna dejten så träffade jag och låg med många tjejer - jag hade egentligen bara sett dejten som ytterliggare en liggmöjlighet. Men som sagt, någon gång under kvällen så började min kropp skrika att jag behövde henne, inte bara köttsligt men.. på ett högre plan. Jag förstår ifall det låter knasigt.

Hela faderullan slutade med att vi mitt i natten, litet småfulla gick genom innerstaden hem till mig, där vi älskade tills morgonen
Några månader efter insåg jag att det var just vid vår första kyss jag blev förälskad i henne!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in