Min bästa dejt någonsin är med min nuvarande flickvän. Vi jobbade ihop, hade inte pratat speciellt mycket, men en solig vårdag ville hon ta några drinkar efter jobbet, bara vi. Jag hade alltid sett henne som en väldigt söt men blyg tjej, så mitt intresse tog i taket av hennes plötsliga framfart.
Vi möttes på krogen och under kvällen och natten lärde vi känna varandra. I takt med att min berusning rullade på så började min kropp skrika efter att vara nära henne. Hon satt och pratade om sin utbildning när jag helt enkelt "shut her upp" genom att kyssa henne. Inte våldsamt, utan snarare.. bara lite oförutsägbart. Hon blev tagen "off guard", men ingen payoff utan risk! Efter kyssen så blev vår dejt genast mer intim, vi satt närmare varandra, pratade om mer personliga saker.
Innan denna dejten så träffade jag och låg med många tjejer - jag hade egentligen bara sett dejten som ytterliggare en liggmöjlighet. Men som sagt, någon gång under kvällen så började min kropp skrika att jag behövde henne, inte bara köttsligt men.. på ett högre plan. Jag förstår ifall det låter knasigt.
Hela faderullan slutade med att vi mitt i natten, litet småfulla gick genom innerstaden hem till mig, där vi älskade tills morgonen

Några månader efter insåg jag att det var just vid vår första kyss jag blev förälskad i henne!