2011-08-17, 22:31
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Hur går det till? Jag antar att man tar en spruta av modell större och blandar i substansen (DPT) i medelvarmt vatten och sedan stoppar upp i rumpan och sprutar in? Någon som har erfarenheter?
Citera
2011-08-17, 22:56
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Rövpump+substans= kraftigt påslag.
Citera
2011-08-17, 23:18
Medlem
Tomatpures avatar
Tvätta röven, lös upp kemikalie i stor lösning, in med pumpen i rumpan, spruta in snabbt/sakta kvittar
Citera
2011-08-17, 23:23
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Hur länge ska man hålla vätskan inne? Antar att man ska spruta ut den sen
Citera
2011-08-17, 23:29
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Hur länge ska man hålla vätskan inne? Antar att man ska spruta ut den sen

Så länge du inte spär ut din dos med 1 liter vatten kommer det nog att absorberas av tarmväggarna.
Citera
2011-08-18, 01:10
Medlem
lugna ner digs avatar
Alltså finhacka allting, ta en liten skål och blanda ner substansen i högst 5 ml i ljummet vatten så det löser sig bättre. Dra upp i pumpen försiktigt så allt åker in. Skaka pumpen. Lägg dig på magen i sängen eller på sidan och kör in skiten med något.. glidande? Har gjort detta en gång när jag höll på med oxy och fan va skönt det var. Tog en halvminut sen blev man helt varm i kroppen Gjorde dock så ont att jag aldrig mera gör om det, enligt andra ska det vara rätt smärtfritt.
Citera
2011-08-18, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Alltså finhacka allting, ta en liten skål och blanda ner substansen i högst 5 ml i ljummet vatten så det löser sig bättre. Dra upp i pumpen försiktigt så allt åker in. Skaka pumpen. Lägg dig på magen i sängen eller på sidan och kör in skiten med något.. glidande? Har gjort detta en gång när jag höll på med oxy och fan va skönt det var. Tog en halvminut sen blev man helt varm i kroppen Gjorde dock så ont att jag aldrig mera gör om det, enligt andra ska det vara rätt smärtfritt.

ungefär så fast jag har aldrig använt annat än en 2ml pump och har aldrig behövt, det är obehagligt nog ändå. går bra att hälla i allt i pumpen från start med vatten och köra upp i 2an, du ska inte spruta ut något sen.. har dock pruttat ut en pump stilnoct en gång men det var nog för jag drog ur pumpen för snabbt. usch för 5ml pump och ja, tvål eller glidmedel runt rövhålet och på pumpen hjälper mycket, ha en toa rulle bredvid dig på golvet/sängen sen ligg och njut med byxorna nere..
Citera
2011-08-18, 01:44
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBBA
ungefär så fast jag har aldrig använt annat än en 2ml pump och har aldrig behövt, det är obehagligt nog ändå. går bra att hälla i allt i pumpen från start med vatten och köra upp i 2an, du ska inte spruta ut något sen.. har dock pruttat ut en pump stilnoct en gång men det var nog för jag drog ur pumpen för snabbt. usch för 5ml pump och ja, tvål eller glidmedel runt rövhålet och på pumpen hjälper mycket, ha en toa rulle bredvid dig på golvet/sängen sen ligg och njut med byxorna nere..

Tror att det blev 4 ml som högst men det var mycket oxy Tog det piano som fan, började kicka innan allt var inne..
Citera
2011-08-18, 10:27
Medlem
Oczwaps avatar
Lägg skiten i gelcap och tryck upp, fungerar finfint. Känns onödigt krångligt att hålla på med sprutor och vätskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in