Känner mig lite träffad

Mina naglar får ingen uppmärksamhet alls, gör aldrig mer än att klippa/fila någon gång i månaden och pillar ner nagelbanden. Händer och naglar blir ju rena när man duschar ändå. Har fullt upp redan med att sköta huden, håret, ta bort kroppshår, plocka/färga ögonbryn, bleka tänderna, pormask-klämning, peela kroppen, hålla koll på vikten och vad jag äter, motionera och styrketräna, uppdatera garderoben och skor osv osv snark. Naglarna får fan sköta sig själva eftersom allt annat kroppsrelaterat är beroende av 100% drift- och underhållningsservice för att inte förvandlas till ett vrak.
Sen bryr jag mig inte om andras naglar heller. Spanar aldrig in andra tjejer och tänker (lite avundsjukt) wow snygga naglar din subba, typ som jag gör med kläder/frisyrer/smink och tajta kroppar. Kollar aldrig på killars naglar heller förutom om de är riktiga långa, då blir jag äcklad. Dreglar mer över killars underarmar och händer än själva naglarna. Så länge naglar inte är missfärgade, skitiga, långa klor på killar eller nedbitna små majskorn så bryr jag mig verkligen inte. Inbillar mig själv att ingen annan gör det heller, är lättast så, slipper jag sköta mina egna