2011-08-17, 19:18
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sittkissare
Ställ upp fanskapet mot en vägg och skjut honom bara.

Kul att läsa om hundar som faktist gör nytta och attackerar rätt person för en gångs skull. Var det någon liten rackare som egentligen inte var farlig eller var det en större hund som kan skada?
Det står att hunden avbröt attacken och det behöver ju inte nödvändigtvis betyda mer än att den skällde på GM som blev livrädd och flydde därifrån.
Citera
2011-08-17, 19:24
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lullson
Finns det några artiklar om det med Barn Hoten?
Inte vad jag vet, som jag har fått det hela förklarat så har polisen varit på plats och sen ryckt på axlarna och känt att de fanns viktigare saker att ta i tu med!

Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Kan då förklara varför han greps så snabbt i närheten, han hade helt enkelt flytt till sin koja och trodde sig väl vara säker där. Förmodligen en polishund som nosade upp honom.
Mm, styrker ju "Skogsmulle" teorin lite till...
Senast redigerad av Mailmans 2011-08-17 kl. 19:26.
Citera
2011-08-17, 19:30
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Inte vad jag vet, som jag har fått det hela förklarat så har polisen varit på plats och sen ryckt på axlarna och känt att de fanns viktigare saker att ta i tu med!

Mm, styrker ju "Skogsmulle" teorin lite till...

Om vi då summerar ihop alltihopa så får vi fram att GM inte verkar ha alla hjärnceller med sig.

Vad han lärt sig:

1) Dumt att attackera någon med hund.
2) Dumt att gömma sig i närheten då polisen har hundarna som lätt söker reda på en.
3) Dumt att hota människor i området.
Citera
2011-08-17, 19:32
Medlem
Teleskopbatongs avatar
Viksjö...nyrika familjer i radhus, några iranier och sjukpensionärer. Måste slagit ned som en bomb, senaste något ens hände där var väl 2006 när 20 invandrare gick in på en fest och spöade en brud.
Citera
2011-08-17, 19:33
Medlem
zaphiros avatar
Bor ca 1 km från Hummelmora. Men jag hörde ingenting förän jag såg tråden på flashback
Citera
2011-08-17, 19:39
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiro
Bor ca 1 km från Hummelmora. Men jag hörde ingenting förän jag såg tråden på flashback

Vad förväntar du dig att du ska höra?
Citera
2011-08-17, 19:42
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Djungeltelefonen.
Citera
2011-08-17, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleskopbatong
Viksjö...nyrika familjer i radhus, några iranier och sjukpensionärer. Måste slagit ned som en bomb, senaste något ens hände där var väl 2006 när 20 invandrare gick in på en fest och spöade en brud.

Var inte det nere vid stora gräsfältet? och det var betydligt mer än 20 personer då vad jag vet.
Citera
2011-08-17, 19:48
Medlem
motarbetars avatar
Citat:

som han sa, det är en mindre håla och att det" inte hänt något sen 2006" sånt brukar ta 30 min sen vet hela samhället om det.. krävs väll inte så hög IQ för att förstå det!?
Citera
2011-08-17, 19:51
Medlem
PreaCs avatar
Citat:

Poliser, bilar, avspärrningar?
Citera
2011-08-17, 19:53
Medlem
HitzaHitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
som han sa, det är en mindre håla och att det" inte hänt något sen 2006" sånt brukar ta 30 min sen vet hela samhället om det.. krävs väll inte så hög IQ för att förstå det!?

Rätt överdrivet med liten håla och inte hänt något sen 2006. Viksjö gränsar till både Hässelby och Jakobsberg och där händer det väl rätt mycket nästan varje helg.
Citera
2011-08-17, 19:54
Medlem
bor i Viksjö och ja, det läskigaste som händer här är alla "mopedåkande slynglar" på gångvägarna... Ibland klottras det i gångtunnlarna också, men det brukar tvättas bort ganska fort...

Intressant vad det är för individ, hoppas det kommer fram snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in