2011-08-17, 14:52
Medlem
smoketheherbs avatar
Som topic lyder snart bär det av till Christiania tänkte kolla vad som finns där inne mer än röka. Typ lite sköna piller ?
Citera
2011-08-17, 14:54
Medlem
Bones666s avatar
Det kan resultera i stryk om du frågar fel person. De kör rätt strikt på sin CB only policy.
Citera
2011-08-17, 15:14
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bones666
Det kan resultera i stryk om du frågar fel person. De kör rätt strikt på sin CB only policy.

Ok , har du varit där , jag kommer ju inte fråga nån med dreads o en grönings spliff i mungipan , kommer ju fråga första bästa stora skumma neger !
Citera
2011-08-17, 15:23
Medlem
Bones666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
Ok , har du varit där , jag kommer ju inte fråga nån med dreads o en grönings spliff i mungipan , kommer ju fråga första bästa stora skumma neger !

Jo, jag har varit där ett tjugotal gånger.
Tror bäst chans att fixa piller och andra droger som inte är CB, är runt tågstationen, blivit erbjuden pulver flertalet gånger däromkring.
Även nere vid Västerbro hänger det ofta dealers, som erbjuder varor av skiftande kvalitet.
Citera
2011-08-17, 15:23
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Du kommer inte något annat. Har för mig att man kunde hitta svamp om man hade lite tur förr i tiden. Dessutom kan du åka på stryk om du frågar fel kille som redan nämnts.
Citera
2011-08-17, 16:10
Bannlyst
inte värt att fråga om ngt som inte är "okej" där inne. Frågar du fel person, som är stor chans att du gör så antingen blir dom lacka och går = inte så farligt, eller så får du ett par käftsmällar och blir helt förnedrad där inne
Citera
2011-08-17, 17:15
Medlem
Mystiqes avatar
Första gången jag var i Christiania (var vid 13års åldern) på en klassresa med skolan, så fanns det svamp samt osäker om jag minns jag såg kaktusar som försäljning.

Ang om andra droger som klassas tyngre, är ej populärt hos dem, som någon sa så kan du få stryk...De vill inte ha problem med polisen (men men nu är staten på dem oavsett).

Edit...om du menar piller som ecstasy så minns jag har aldrig varit svårigheter att skaffa dem, inte heller pulver av diverse substanser runt i Köpenhamn.
Citera
2011-08-17, 17:19
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Första gången jag var i Christiania (var vid 13års åldern) på en klassresa med skolan, så fanns det svamp samt osäker om jag minns jag såg kaktusar som försäljning.

Ang om andra droger som klassas tyngre, är ej populärt hos dem, som någon sa så kan du få stryk...De vill inte ha problem med polisen (men men nu är staten på dem oavsett).

Edit...om du menar piller som ecstasy så minns jag har aldrig varit svårigheter att skaffa dem, inte heller pulver av diverse substanser runt i Köpenhamn.

Tänkte kanske lite benzo
Citera
2011-08-17, 20:50
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
Tänkte kanske lite benzo

Då kan jag tyvärr inte svara på den fråga då de gånger jag haft benso där var en via bekants polare samt ett par ggr haft med mitt eget, då jag orka inte leta runt efter benso...

Om du tänkt storhandla så lär bäst känna en bra kran...
Citera
2011-08-18, 01:52
Medlem
Disembowlers avatar
Kolla med negrerna på Istedgade istället. Många langar koks.
Citera
2011-08-18, 13:54
Medlem
MDMAfags avatar
Finns ingen poäng att köpa benso i Danmark, mycket bättre att ta med från Sverige med tanke på att kollen av personer som åker från Sverige är minimal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in